danonino 6mdr ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

LenaJohansen

hvinanden skriver:

Det ville jeg gøre. Lave noget banan eller sveskemos (det er jo sødt i sig selv), men mine børn har været glade for det sure også, så du kan jo bruge alle slags i virkeligheden.

Eller give det uden frugt

alletiders

Holder mig lige fra danonino'en så Så er der mere til mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

LenaJohansen

Solstråle2011 skriver:

Tja.. ved da ikke om 12,7 g. sukker pr. 100 g ligefrem "ikke er så usundt som man tror".. Jeg vil personligt IKKE give det til mit barn på 6 mdr. Der skal noget A38 eller bedre, noget ymer til evt. blandet med lidt moste frugter i stedet. Meget bedre for din baby

det blir os det jeg laver til hende

Anmeld

12. maj 2011

LISBETH:-)

Solstråle2011 skriver:

Tja.. ved da ikke om 12,7 g. sukker pr. 100 g ligefrem "ikke er så usundt som man tror".. Jeg vil personligt IKKE give det til mit barn på 6 mdr. Der skal noget A38 eller bedre, noget ymer til evt. blandet med lidt moste frugter i stedet. Meget bedre for din baby

Ifølge sundhedsstyrelsen fraråder man mælkeprodukter med et højt proteinindhold som ylette, ymer og kvark det første år.

Anmeld

12. maj 2011

AndreasMor84

LenaJohansen skriver:

det blir os det jeg laver til hende

Anmeld

12. maj 2011

LenaJohansen

Solstråle2011 skriver:

Anmeld

12. maj 2011

AndreasMor84

Ifølge sundhedsstyrelsen fraråder man mælkeprodukter med et højt proteinindhold som ylette, ymer og kvark det første år.

Der er da ikke mere end 5 g. protein i fx. ymer - det er da ikke højt i forhold til kvark som ofte har ca. 11 g..? Men ved godt de anbefaler at der ik er mere end 3,5 g. i

Anmeld

12. maj 2011

Solstråle2011 skriver:

Der er da ikke mere end 5 g. protein i fx. ymer - det er da ikke højt i forhold til kvark som ofte har ca. 11 g..? Men ved godt de anbefaler at der ik er mere end 3,5 g. i

Ja ok det skal jeg ikke gøre mig klog på. Ved bare at jeg lige har været hos en ekspert i kost og ernæring iforhold til små børn og der fik jeg ovenstående afvide!

Anmeld

12. maj 2011

LenaJohansen

lisbeth2910 skriver:

Ja ok det skal jeg ikke gøre mig klog på. Ved bare at jeg lige har været hos en ekspert i kost og ernæring iforhold til små børn og der fik jeg ovenstående afvide!

hvad vil du anbefale af youghurt ? 

Alm a38 ?

Anmeld

12. maj 2011

LenaJohansen skriver:

hvad vil du anbefale af youghurt ? 

Alm a38 ?

Man kan købe sådan noget youghurt natural - det er sødere end A38. Man kan få det i sødmælks udgaven og en mindre fed udgave. Din datter skal vel nok have sødmælksudgaven, min datter får den mindre fede, men det er fordi hun er på en streng kostplan.

Anmeld

12. maj 2011

LenaJohansen

lisbeth2910 skriver:

Man kan købe sådan noget youghurt natural - det er sødere end A38. Man kan få det i sødmælks udgaven og en mindre fed udgave. Din datter skal vel nok have sødmælksudgaven, min datter får den mindre fede, men det er fordi hun er på en streng kostplan.

okay det vil jeg lige over og ha fundet inden ret længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.