Åh ja den dumme dårlige samvittighed - den kender jeg alt for godt. Jeg har valgt at øve mig i at mit barn, mig selv og min familie kommer først - mit arbejde får mig ikke tilbage, som jeg knoklede, inden jeg fik min datter - jeg har taget min del inden og skal nok arbejde godt til igen, når ungerne er flyttet hjemmefra.

........dvs. når min datter er syg, så er hun syg - også hvis det er øjenbetændelse...ja, så skal jeg bruge en dag på at finde en løsning på det. Der er ingen, der i sidste ende klapper mig på ryggen eller glæder sig over, hvis jeg valgte at prioritere mit arbejde først (he he ja, jeg er oftentlig ansat

), så derfor har jeg valgt først og fremmest at være en god mor og så må kollegaerne klare sig med det ,jeg kan give pt., så længe jeg passer mit job de mange andre dage, hvor hun er rask. Men følelsen af ikke at slå til nogle af stederne, kender jeg kun alt for godt...men jeg prøver at slippe den, for det er umuligt at være 100% på begge steder uden at være en superwoman
Anmeld