Hold op hvor er jeg træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2008

mor til en del

det her laven lokum om trækker godt nok tænder ud, og vi er først lige startet

Jeg er blevet snot forkølet af at skulle ud i den hersens lejede toiletvogn, både nat og dag. men det er godt vi har den, måske skulle jeg bare lige huske at tage en jakke over skulderen hver gang jeg skal ledsage børn derud....

I dag har husbond fjernet de sidste fliser, så nu mangler han "kun" at banke gulvet op, og fjerne de sidste rør....

I dag var jeg på sygehuset med Cilas til opfølgning på hans blodprøver. Nu skal han til at have jern igen, og så til kontrol igen om 3 mdr.

Imorgen har jeg bevilget mig selv 2 timers formiddagshygge hos en veninde, inden jeg skal afhente julegrisen, som jo så lige skal parteres og i fryseren, uha det bliver godt når den ligger der, altså i fryseren

Onsdag skal Cilas og jeg på audiologisk afd. til møde, med andre som har børn med høretab.... ikke for at jeg orker, men tale/hørepædagogen mente at der ville være nogle guldkorn, som jeg kunne bruge når han skal i gang med at tale.. så det håber jeg på......jeg meldte klart ud at jeg ikke orker at sidde og høre på hvor ondt folk har af sig selv og deres børn pga høretab....de skal sku' bare være glade for at vi har dem, altså børnenen......og det er for mig ingen katastrofe, men blot noget vi må forvente kommer til at fylde lidt ekstra når sproget skal til at udvikle sig....

Ups nu er risene færdig,,, så jeg skal ud og servere boller i karry...

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

ka li ja

hold kæft du er bare så sej!
du kan det hele! og så tager du sku lige en gang snot oveni!
det må fandme være hårdt, men du lader dog til at tage det i stiv arm
det blir sgu dejligt at blive færdig hva.

Anmeld

10. november 2008

Anja

Ja, det er vildt at I har kastet jer ud i sådan et projekt her til vinter !!

FUCK det må koldt at skulle ud på wc om aftenen/natten

Anmeld

10. november 2008

mor til en del

Anja skriver:

Ja, det er vildt at I har kastet jer ud i sådan et projekt her til vinter !!

FUCK det må koldt at skulle ud på wc om aftenen/natten

Ja tidspunktet er ikke det bedste vjermæssigt. men det er nu at manden kan afspadsere, for at have tid til at gøre det selv. Og for hver time han knokler selv, sparer vi jo penge

Anmeld

10. november 2008

Muffinmus

og torsdag til mavemøde i Viborg....60.png
Ej, lyder også som en lidt hård tid lige nu, men det bliver godt når i er færdige og kan slappe lidt af60.png

Anmeld

10. november 2008

Loggidut

puuh,, jeg kan altså godt forstå du er baldret...det er mange bolde du har i luften.

det med det selvmelidenheden som du snakkede om, den kan jeg altså godt følge dig i, men det kan jo være de andre har tænkt den samme tanke!

jeg håber snart i kan komme på den indendørs potte igen...sådan en byggeprojekt tager nu sin tid...og så her i vinterperioden.,...pyyyyyh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.