det her laven lokum om trækker godt nok tænder ud, og vi er først lige startet
Jeg er blevet snot forkølet af at skulle ud i den hersens lejede toiletvogn, både nat og dag. men det er godt vi har den, måske skulle jeg bare lige huske at tage en jakke over skulderen hver gang jeg skal ledsage børn derud....
I dag har husbond fjernet de sidste fliser, så nu mangler han "kun" at banke gulvet op, og fjerne de sidste rør....
I dag var jeg på sygehuset med Cilas til opfølgning på hans blodprøver. Nu skal han til at have jern igen, og så til kontrol igen om 3 mdr.
Imorgen har jeg bevilget mig selv 2 timers formiddagshygge hos en veninde, inden jeg skal afhente julegrisen, som jo så lige skal parteres og i fryseren, uha det bliver godt når den ligger der, altså i fryseren
Onsdag skal Cilas og jeg på audiologisk afd. til møde, med andre som har børn med høretab.... ikke for at jeg orker, men tale/hørepædagogen mente at der ville være nogle guldkorn, som jeg kunne bruge når han skal i gang med at tale.. så det håber jeg på......jeg meldte klart ud at jeg ikke orker at sidde og høre på hvor ondt folk har af sig selv og deres børn pga høretab....de skal sku' bare være glade for at vi har dem, altså børnenen......og det er for mig ingen katastrofe, men blot noget vi må forvente kommer til at fylde lidt ekstra når sproget skal til at udvikle sig....
Ups nu er risene færdig,,, så jeg skal ud og servere boller i karry...
Lisbeth.
Anmeld