Jeg har været ret afslappet.
Alkohol: Begge gange har jeg drukket et par dage inden positiv test -Ups, men første gang var det meget uplanlagt og anden gang tog jeg en test før jeg tog til fest, som var negativ. Derefter har det heddet nul alkohol.
Rygning... Tja, der kan jeg ikke sige mig 100% fri. Jeg har begge gange røget et par smøger om ugen i starten men hey, det er ikke noget jeg graver mig ned over i skam, sket er sket. Jeg stoppede dog helt ret tidligt anden gang da Kamilles far var meget efter mig.
Hårfarvning: Jeg farvede hår en gang med henna da jeg var gravid første gang. Mit hår ville så ikke tage imod det, så jeg droppede det helt. Nu har jeg min naturlige farve hår, som jeg er rigtig glad for så jeg vil aldrig farve det igen 
Makeup osv.: Jeg brugte makeup som jeg plejer. Dr. Hauschka mascara og pudder fra Body Shop, begge uden alt muligt skidt. Shampoo, balsam og showergel brugte/bruger jeg KUN svane/astma/allergi mærkede, men det er mest for miljøets skyld
Jeg bruger ikke parfume.
Cola/Kaffe: Jeg drikker ikke kaffe og har aldrig gjort det men cola, uha det drikker jeg meget af
Man må drikke op til 2 liter om dagen (svarer til 4 kopper) men så meget har jeg dog ikke drukket 
Mad: Spiste præcis som jeg plejer, måske lidt mere usundt 
Solarie: Rører jeg ikke, gravid eller ej.
Anmeld