Slimprop - hvor længe skal jeg vente på veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2008

Plykke

Hmm.. tak for svar. Det er noget forvirrende noget med den slimprop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Balderson

Jeg fik at vide af min jordmor at slimpropen sagtens kunne gå 3 uger før fødslen...

Hos mig gik den 14 dage før...

Anmeld

10. november 2008

Mimic

Min slimprop gik onsdag d 19/07 2006 tegnblødning kom den 25-07 vandet gik i en stor skylle kl 3 om natten den 26-07 og som dig fik jeg akut tynd mave og kastede op (undskyld ved det er klamt) og fødte kl 11.18 den 26-07 fik at vide af min jordemoder at hos nogle renser kroppen sig af sig selv og det viser sig ved opkast diaré osv...
så tror der sker noget meget snart.
held og lykke

fra linda

Anmeld

10. november 2008

twinboys

ihhh hvor spændende du skal snart være moar...

Ville bare håbe for dig at der snart sker noget...

Held og lykke til...

Majbritt

Anmeld

10. november 2008

Kvindemin

Min slip prop kom lidt efter lidt, så der gik 2 mdr 60.png
Men min søster som fødte for 14 dage siden, gik der ca. 1 - 2 dage efter.

Held og lykke, dejligt er det nu når det er op over

Stort knus

Anmeld

11. november 2008

Plykke

Jeg glæææder mig også.. er gået igang med jule-klippe-klistre for at få tiden til at gå med noget andet end bare sidde og vente og vente. Synes det er blevet for hårdt til at være alt for huslig-aktiv. Så må finde på noget andet, og det er langt sjovere end at støvsuge og vaske tøj skulle jeg hilse at sige. Så op med fusserne på sofabordet og på med noget god musik og så skal der hygges med julehjerter og julestjerner................ og pebbernødder selvfølgelig

Anmeld

11. november 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Håber, at der snart sker noget, så du snart kan holde din lille baby.
i dine arme

Indtil da - nyd din frihed, at du kan gøre lige hvad du vil (eller næsten ), sov, tag til frisøren, gør alt det, du ikke kan, når først den lille guldklump er her.

Men... ved af erfaring, at det er lettere sagt end gjort. Selv da jeg nåede terminsdagen med barn nr. 3, var jeg ved at gå til at utålmodighed

Held og lykke med fødslen - håber at det bliver snart.

Anmeld

11. november 2008

Plykke

Jeg nyder også dagene.. men man er lidt ensom synes jeg. Men man orker bare heller ikke besøg eller selv tage nogen steder. Det er bedst herhjemme, og bliver man træt kan man indtage sofaen og smække benene op
Får tiden til at gå med julepynte-klippe-klistre for tiden. Det får man ikke tid til når den lille mand kommer.. og julekort. De er snart skrevet så de er klar til at blive sendt ud i december. Ork der er masser af ting man kan lave. Bare tiden går uden at tænke for meget på hvornår fødslen går igang osv. Vil hellere tænke på noget andet og så pludselig en dag så sker det....

Anmeld

13. november 2008

mette moren

Plykke skriver:

Jeg nyder også dagene.. men man er lidt ensom synes jeg. Men man orker bare heller ikke besøg eller selv tage nogen steder. Det er bedst herhjemme, og bliver man træt kan man indtage sofaen og smække benene op
Får tiden til at gå med julepynte-klippe-klistre for tiden. Det får man ikke tid til når den lille mand kommer.. og julekort. De er snart skrevet så de er klar til at blive sendt ud i december. Ork der er masser af ting man kan lave. Bare tiden går uden at tænke for meget på hvornår fødslen går igang osv. Vil hellere tænke på noget andet og så pludselig en dag så sker det....

er der kommet en lille ny til?? el venter i stadig??

Anmeld

13. november 2008

starsofheaven

hejsa, jeg tabte selv min slimprop den 7 maj 2008 og havde først termin den 29 og min datter blev født den 31 maj, så jeg gik længe og ventede på noget ville ske, og lægen havde sagt at der ville gå 3-4 dage og så ville jeg blive mor (altså før tid) så det troet vi jo på men der skete bare ingenting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.