Slimprop - hvor længe skal jeg vente på veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

52.132 visninger
26 svar
1 synes godt om
10. november 2008

Plykke

Min slimprop gik igår morges og lidt i dag. Jeg har læst mig igennem det, og må konstatere det er den. Det er meget slimet og helt gennemsigtigt. (undskyld mig, men minder meget om snot).
Hvor lang tid gik der med Jer, fra Jeres slimprop gik til I fik veer?

Ved hos nogle går slimproppen allerede 6-8 uger før fødslen.. men jeg er i uge 40 nu og har de sidste uger haft mange plukkeveer (gør ikke ondt, er bare ubehagelige), min dreng har ligget med hovedet i bækken i 7 uger nu, har mælk der kommer ud af brysterne, haft meget tynd mave (behøver ihvertfald ikke lavement hvis jeg føder de næste par dage), tegnblødning tirsdag og lidt onsdag sidste uge og nu er slimproppen gået. Som JM siger så mangler jeg sådan set bare at vandet går eller jeg får veer. Man går bare og håber og vente nu man har haft alle symptomerne på en snarlig fødsel, og alligevel sker der bare ikke en dyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

fam.4xc

Plykke skriver:

Min slimprop gik igår morges og lidt i dag. Jeg har læst mig igennem det, og må konstatere det er den. Det er meget slimet og helt gennemsigtigt. (undskyld mig, men minder meget om snot).
Hvor lang tid gik der med Jer, fra Jeres slimprop gik til I fik veer?

Ved hos nogle går slimproppen allerede 6-8 uger før fødslen.. men jeg er i uge 40 nu og har de sidste uger haft mange plukkeveer (gør ikke ondt, er bare ubehagelige), min dreng har ligget med hovedet i bækken i 7 uger nu, har mælk der kommer ud af brysterne, haft meget tynd mave (behøver ihvertfald ikke lavement hvis jeg føder de næste par dage), tegnblødning tirsdag og lidt onsdag sidste uge og nu er slimproppen gået. Som JM siger så mangler jeg sådan set bare at vandet går eller jeg får veer. Man går bare og håber og vente nu man har haft alle symptomerne på en snarlig fødsel, og alligevel sker der bare ikke en dyt

mon ik det sker meget snart

Pøj Pøj

Anmeld

10. november 2008

Plykke

Jo, det går jeg jo også og tror, men troede allerede det ville ske for flere uger siden pga alt det der er sket, som normalt er tegn på der "snart" sker noget... Utroligt man rammes sådan af en utålmodighed man ikke anede eksisterede i sådan en kraft.

Anmeld

10. november 2008

mette moren

jeg fik først små veer, ca en time efter gik slimproppen... men mit vand blev der prukket hul på.. men jeg tror bestemt der snart sker noget

Anmeld

10. november 2008

tasha33

jeg vil bare krydse finge og ønsker dig held og lykke at det snart kommer, der er jo nogle som siger at lange gåture og at sex er godt for at sætte det i gang. har dog ikke hjulpet hos mig

Anmeld

10. november 2008

Plykke

Går hver dag og det hjælper ikke... andet end det giver en mega smadret krop bagefter... sex, det har hverken jeg eller min kæreste ikke lyst til. Men har bestilt hindbærblad te som jeg håber kommer med posten imorgen. Så må jeg prøve en kop af det og se om det virker. Det er da forsøget værd.

Anmeld

10. november 2008

Hertzum77

Min 1 fødsel gik det igang, faktisk samtidig med at slimproppen gik og 2 gang, gik den den om morgenen og fik veer ca 12 timer efter.

Anmeld

10. november 2008

Plykke

Okay.. jeg undrer mig også bare over at der stadig er slim idag.. læste det godt kunne vare et par dage. Men det er da vildt at en sådan prop kan give så meget slim i løbet af to dage. Fortsætter det imorgen må jeg nok høre JM ad hvad det mon kan være. Ihh alle de bekymringer. Det er sku ikke let at være 1. gangs. Man ved ikke hvad der venter en og der sker mange ting med ens krop de sidste uger inden termin og efter, og man er bange for at kime vagthavende JM ned...

Anmeld

10. november 2008

Bastian

Jeg er ked af at sige det, men en slimprop kan gendanne sig. Jeg kender nogle, hvor den gik 1-2 uger før fødslen gik i gang. Men håber for dig krydse krydse.

Anmeld

10. november 2008

Lullaby

Min den gik ca 14 dage før der rent faktisk skete noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.