Hvordan bliver man bankrådgiver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Mi

mortilj skriver:

Jeg er faktisk bange for at de ikke er vildt gode, fordi der er mange der gerne vil den vej.. Men undersøg da om ikke du kan stå med en læreplads inden du starter på skolen

Ja, for jeg har bare slet ikke lyst til at uddanne mig til arbejdsløshed. Overvejer også at bygge ovenpå den bachelor jeg har, men det er bare virkelig vigtigt for mig at jeg kan have en rimelig forventning om at der også vil være job i den anden ende. Men god ide at finde lærerplads inden jeg evt skulle starte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

An&Jo

Mi skriver:

Ja, for jeg har bare slet ikke lyst til at uddanne mig til arbejdsløshed. Overvejer også at bygge ovenpå den bachelor jeg har, men det er bare virkelig vigtigt for mig at jeg kan have en rimelig forventning om at der også vil være job i den anden ende. Men god ide at finde lærerplads inden jeg evt skulle starte.

Kan godt forstå du ikke vil uddanne dig til arbejdsløshed, men en læreplads er jo desværre ikke en garanti for arbejde efter læretiden..

Anmeld

11. maj 2011

Mi

mortilj skriver:

Kan godt forstå du ikke vil uddanne dig til arbejdsløshed, men en læreplads er jo desværre ikke en garanti for arbejde efter læretiden..

Nej, der er jo intet der er sikkert mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.