1,2 kg på en uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

NilleG

jeg vil bare hørr om det er  normalt at tage 1,2 kg på på halvanden uge er kun i midten i uge 9.. ?? 

Fik lidt et chok da jeg vejede mig... Og vil tilføje at jeg slet ikke spiser anderledes end jeg hele tiden har gjort kun mere frugt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

AndreasMor84

NilleG skriver:

jeg vil bare hørr om det er  normalt at tage 1,2 kg på på halvanden uge er kun i midten i uge 9.. ?? 

Fik lidt et chok da jeg vejede mig... Og vil tilføje at jeg slet ikke spiser anderledes end jeg hele tiden har gjort kun mere frugt...

Det er helt normalt at tage på i "ryk" og man kan blive helt overvældet over tallet på vægten, da det måske ikke føles som om, at man har taget på (i så fald skal du da bare være glad for, at du ik har bemærket, at du har taget på) .. du skal tænke på, at du får meget mere blod og væske i kroppen, så det har ikke noget at gøre med det du spiser, medmindre du guffer slik og kager

Anmeld

12. maj 2011

Blyb

NilleG skriver:

Jeg tog også hurtigt på fra start af. Kan ikke huske hvor meget i uge 9, men det passer meget godt med det samme som dig.

Er i dag 26+3 og har taget 12 kilo på. Liiige i overkanten, men spiser som jeg plejer, men kan dog ikke motionere længere på samme plan som tidligere..

/Gry

Anmeld

15. maj 2011

NilleG

Blyb skriver:

Jeg tog også hurtigt på fra start af. Kan ikke huske hvor meget i uge 9, men det passer meget godt med det samme som dig.

Er i dag 26+3 og har taget 12 kilo på. Liiige i overkanten, men spiser som jeg plejer, men kan dog ikke motionere længere på samme plan som tidligere..

/Gry

Altid rart at vide at man ikke er helt alene om det

Anmeld

15. maj 2011

Muffinmus

jeg har taget på i ryk hver gang...måske 2-3 uger uden vægtøgning og så 1-3 kg på en enkelt uge:-) Det er ret normalt:-)

Anmeld

15. maj 2011

Maalene

Jeg tog 3-4 kg. på i løbet af påsken, og så meget spiste jeg altså slet ikke - men på var de

Det har så HELDIGVIS stået stille siden, men frygter dælme vægten hver gang jeg stiger på den, selvom jeg lever som inden jeg blev gravid...

Anmeld

15. maj 2011

NilleG

min familie er begyndt at kommenterer det men håber da ikke min chef kan se det endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.