NF - får man billeder med hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Tropez

Anonym skriver:

Siger man det, eller spørger hun efter? bliver sønderknust hvis jeg går derfra uden billeder..

Da vi var afsted skyndte jeg mig at sige at jeg gerne ville have billeder med hjem, så er der ikke noget at være i tvivl om for nogen parter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Kofoed.

Altså til tryghedsscanning fik vi et billed - jeg spurgte. NF fik vi 3 billeder - jordmoder spurgte om vi ville. MD fik vi 3 af a og 4 af b - han (jordmoder/scannings manden) gad bare bare, det blev hverken spurgt fra den ene eller anden side.

ALLE GRATIS - sådan gør de i Kolding, de vil ikke tage i mod pengene, da det faktisk ikke er noget de rigtig må.

Anmeld

11. maj 2011

Majeha

Fik 2 billeder fra nf i Helsingør og 2 billeder fra md i Hillerød. Vi gav ikke noget. Spurgte ikke selv efter det. Takkede også nej til billeder fra nf, men skanningsdamen syntes vi skulle have dem, da vi ellers måske ville fortryde. Det er 3 år siden.

Anmeld

11. maj 2011

morethanperfect

Vi fik dem også gratis

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

Secrets skriver:

Ja, vi fik billeder med, men det er en god idé lige at sige det til scanningsdamen ved scanningens start, så hun kan få fat i de gode fotos Vi skulle ikke betale. Vi fik at vide, at man KUNNE betale, hvis man ønskede at støtte deres uddannelsesfond, men vi betalte altså ikke 

Haha, så sår man lige den med på samvittigheden!  

Anmeld

11. maj 2011

Frøken J.

Katte87 skriver:

Haha, så sår man lige den med på samvittigheden!  

Haha ja! Jeg havde det også lidt skidt med det, men der var lige lidt lavvande i kassen på det tidspunkt, så hver en øre sparet var nødvendig

Anmeld

12. maj 2011

twinny

Katte87 skriver:

Hvor dejligt! Så har i da en ordentlig samling efterhånden!? hehe

jaah.. vi har en del...  det er skønt

Anmeld

12. maj 2011

M.O.A.R.

Vi fik billeder med hjem da vi var til NF, MD og en tilvækstscanning i uge 32, alle gange kvit og frit!

Anmeld

12. maj 2011

Fenja09

Vi har skulle sige til jordemoderen hver gang hvis har ønsket billeder.

Til NF scanningen fik vi 5 billeder, men betalte kun for to.

På Aalborg Sygehus tager de 50 kr pr foto.

Til MD scanningen fik vi et enkelt - ikke fordi vi ikke ville have haft nogle stykker men hende der scannede var overlæge og ikke særlig snaksaglig, lidt træls, men fik da et

Anmeld

12. maj 2011

NinaNymannMadsen

ja.
der står dog i brevet man skal betale et beløb for billederne hvis man skal ha nogen med hjem. men det har vi ikke gjort for de har ikk bedt om penge og de har ikk sagt vi skulle betale for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.