NF - får man billeder med hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Bshizzle

MoarJ skriver:

30,- pr billede... Det er jo vildt.. 

Ja, det tænkte jeg osse.. Men jeg ville ha mine 4 billeder med hjem.

Ikke nok med det.. hvis man ikke har kontanter med, så kan man ikke få billeder.. - de tager ikke dankort!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej de damer.

Får man billeder af sin lille guldklump med hjem fra NF? 

Hvor skal du føde?/have lavet NF? Jeg har aldrig hørt om at det kostede penge Men jeg kan se, at det er tilfældet for mange her.

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

tror jeg fik 15 billeder med hjem fra herlev.. men det var fordi vi ikke vidste det var tvillinger..

Men hver gang vi er til scanning hver 14 dag, får vi billeder gratis med hjem.

Har også en veninde der skal føde på Herlev, hun fik 6 billeder til NF Synes det er dejligt at de er så large!

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Katte87 skriver:

Billigt? :O På hvidovre og Herlev får man billederne - kvit og frit, både til MD og NF

Jeg flytter til Hvidovre eller Herlev næste gang jeg skal ha et barn mere..

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

Jeg flytter til Hvidovre eller Herlev næste gang jeg skal ha et barn mere..

Hehe

Anmeld

11. maj 2011

twinny

Katte87 skriver:

Har også en veninde der skal føde på Herlev, hun fik 6 billeder til NF Synes det er dejligt at de er så large!

ja det er fedt...  vi fik 15 der og har fået 4-5 billeder med hjem hver gang vi er til gennemscanningen...

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

ja det er fedt...  vi fik 15 der og har fået 4-5 billeder med hjem hver gang vi er til gennemscanningen...

Hvor dejligt! Så har i da en ordentlig samling efterhånden!? hehe

Anmeld

11. maj 2011

Hailiesmom11

Vi fik nok 8 billeder med hjem ved vores scanning og vi fik alle vores gratis også ved gennemscanning fik vi billeder med hjem gratis...

Anmeld

11. maj 2011

Frk.S

I Randers er der en seddel på døren, hvor der står at man lige skal nævne hvis man vil have billeder med fra scanning. Det koster 50 kr.

Til NF fik vi dem dog gratis, fordi vi havde ventet 15-20 min. på at komme ind. Ikke fordi vi brokkede os over ventetiden eller noget. Via mit eget arbejde ved jeg jo at den slags kan ske, og det tog vi ikke så tungt. Men hun var meget undskyldende, og sagde at så måtte vi få billederne "på husest regning"

Til MD betalte vi de 50 kr. og jeg tror vi fik omkring 6 billeder.

Anmeld

11. maj 2011

Frøken J.

Ja, vi fik billeder med, men det er en god idé lige at sige det til scanningsdamen ved scanningens start, så hun kan få fat i de gode fotos Vi skulle ikke betale. Vi fik at vide, at man KUNNE betale, hvis man ønskede at støtte deres uddannelsesfond, men vi betalte altså ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.