Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger.. jeg har en drøm om at lave værelse til min lille dreng som kommer om ca 6 uger men det er der pt ikkke peneg til for mig desvær...
så tænkte i kunne hjælpe mig på vej ved at købe lidt af mine smykker jeg designer..
lige nu går drømme først på en senge rand- puslepude-himmel til sengen og sækkestol i samme stoff jeg har set i børne bixen. det ikke fordi det er dyrt mærke eller noget men der skal jo lidt til..
sengerand= 400 sækkestol=250 puslepude=269 himmel=350 tror det er de priser ca..
hjælp mig med at få mine ønsker opfyldt.
jeg lægger lidt smykker ind her og i kommer med det bud i ønsker at give for det smykke.. de fleste gange vil jeg sige ja med minder dit bud er langt under hvad smykket koster at fremstille..
håber i har lyst til at byde lige hvad i har lyst til husk det er plus porto som for det meste lægger mellem 8-15 kr alt efter havd du byder på...
de førset 2 der byder giver jeg en lige så stor smykke gave med i handlen som det bud du giver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
de fleste af ditte bilde r er smykker jeg kan lave til dig for dit bud...
pt er jeg uden guld låse til armbånd så der kan jeg kan lave sølv pt
HVad er mindste prisen for sådan et årmbånd?
Jeg vil gerne byde 50 kr for et af de læderarmbånd du har på billederne. Er der forskellige størrelser på dem?
Jeg vil gerne byde på sådan en ugle halskæde, men aner ikke hvad sådan en koster at lave !?
sheila1989 skriver: HVad er mindste prisen for sådan et årmbånd?
hej min normal pris er 200 pr styk.. men budet er op til dig jo så skal jeg sige ig om jeg kan lave et for dit bud jo... har ikke sat nogle priser på mine ting da jeg bare skal samle peneg så hurtig jeg kan til de baby ting inden han komme ud :0) så kom med dit bud på hvad du ville give for et
amandamh skriver: Jeg vil gerne byde på sådan en ugle halskæde, men aner ikke hvad sådan en koster at lave !?
du smider bare et bud på hvad du syntes du vil give så ser jeg om det kan lade sig gøre.... tager normalt 200 kr for armbånd eller kæder
lounika skriver: du smider bare et bud på hvad du syntes du vil give så ser jeg om det kan lade sig gøre.... tager normalt 200 kr for armbånd eller kæder
woop - ville havde budt 50 kr, men men det kan jeg da godt se ikke rækker langt.. :/ Tror jeg hopper fra så - økonomien er ikke rigtig til mere end det .. men held og lykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128