forældre formiddage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Happiness

K&S skriver:

Jeg ved jo ikke, hvor meget "run" der er på dette tidspunkt af året, vi var afsted lige inden sommerferien og der havde de ikke flere "fødselsforberedelses kurser" så tror, der kom flere af den grund

Men måske ½ time før - hellere for tidligt end for sent...! I kan jo altid lægge jeres jakker (og spærre pladser ) og gå en tur på hospitalet

Tak for svar! Tror jeg vi vil gøre så. Og ja så kan vi altid gå tur rundt på hospitalet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

K&S

Happiness skriver:

Tak for svar! Tror jeg vi vil gøre så. Og ja så kan vi altid gå tur rundt på hospitalet 

Det var da så lidt  husk lidt vand og en snack (det er lææænge at sidde stille som gravid ) - der plejer at være saft i pausen  men der kan hurtigt blive varmt i lokalet. 

Anmeld

11. maj 2011

Happiness

K&S skriver:

Det var da så lidt  husk lidt vand og en snack (det er lææænge at sidde stille som gravid ) - der plejer at være saft i pausen  men der kan hurtigt blive varmt i lokalet. 

God ide! Man kan altid guffe et par kiks og drikke lidt vand. Og vi gider helt sikkert ikke stå i kø for en kop saft Så hellere have lidt med selv.

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Happiness skriver:

God ide! Man kan altid guffe et par kiks og drikke lidt vand. Og vi gider helt sikkert ikke stå i kø for en kop saft Så hellere have lidt med selv.

Jeg sendte manden afsted for at hente saft  man er vel gravid...!  og så eeeeelsker jeg hospitals-saft

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Varer det i 2 timer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.