forældre formiddage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej.

er der nogen af jer der har været til forældre formiddage på hvidovre hospital ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

TineA

Nej, men har været på Gentofte, om mon ikke det er nogenlunde det samme der sker? I hvert fald, var det delt op i 4 tirsdage, hvor hver dag havde et emne. Jeg nåede kun derud 1 gang. Der handlede det op veerne og hvornår man skulle ringe til FG og hvordan man tager tid på veerne og så fødslen. Det varer 1½ time ca og der var 1000 mennesker

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

W.. skriver:

Nej, men har været på Gentofte, om mon ikke det er nogenlunde det samme der sker? I hvert fald, var det delt op i 4 tirsdage, hvor hver dag havde et emne. Jeg nåede kun derud 1 gang. Der handlede det op veerne og hvornår man skulle ringe til FG og hvordan man tager tid på veerne og så fødslen. Det varer 1½ time ca og der var 1000 mennesker

På hvidovre det vidst kun en gang man skal komme der

men det nok nogenlunde det samme de snakker om

er det bare et fordrag de holder om fødsel osv ? eller bliver der stillet spørgsmål

Anmeld

11. maj 2011

TineA

Anonym skriver:

På hvidovre det vidst kun en gang man skal komme der

men det nok nogenlunde det samme de snakker om

er det bare et fordrag de holder om fødsel osv ? eller bliver der stillet spørgsmål

Her var det foredrag, ja.. Der var noget om fødslen, noget om amningen og npget om hvordan det var at være hjemme.. Det var faktisk godt den ene gang jeg nåede det Her sad vi i et stort auditorium hvor to jordemødre stod og "underviste", og der blev stillet rigtig mange spørgsmål - og næsten alle mændene tog notater - sødt

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

W.. skriver:

Her var det foredrag, ja.. Der var noget om fødslen, noget om amningen og npget om hvordan det var at være hjemme.. Det var faktisk godt den ene gang jeg nåede det Her sad vi i et stort auditorium hvor to jordemødre stod og "underviste", og der blev stillet rigtig mange spørgsmål - og næsten alle mændene tog notater - sødt

okay, det er bare min mand der er bange for at der bliver stillet soørgsmål til ham og han ikk kan svare på dem hehe

men hvis det bare er et fordrag er det vel frivilligt at svare hvis det bliver spurgt om noget

Anmeld

11. maj 2011

TineA

Anonym skriver:

okay, det er bare min mand der er bange for at der bliver stillet soørgsmål til ham og han ikk kan svare på dem hehe

men hvis det bare er et fordrag er det vel frivilligt at svare hvis det bliver spurgt om noget

Når, nej nej.. Altså de kommende forældre spurgte ind til jordemødrene - ikke omvendt Det er ikke en eksamen, som man skal bestå, hehe.. Stakkels mand da!

Anmeld

11. maj 2011

Happiness

Er det dem der ligger fra 16.30-18.30? Vi skal afsted til et imorgen omkring fødslen. Og så på tirsdag igen omkring amning og den første tid som forældre.

Min jordmoder anbefalede ihvertfald at man deltog. Især med henblik på amningen, da der ikke er mange ressourcer til hjælp til amning på patienthotellet Så bedst hvis man er så godt forberedt som muligt.

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Anonym skriver:

Hej.

er der nogen af jer der har været til forældre formiddage på hvidovre hospital ?

Vi var til 2 forældre eftermiddage på Hvidovre Hospital - fødslen og amning mener det var. Vi synes begge 2, det var super godt

Hvis du skal afsted, så kom i godt tid - der var mange, der blev sendt hjem igen, fordi der ikke var plads  (inkl. os selv den ene af gangene, så vi måtte komme igen 14 dage efter)

Anmeld

11. maj 2011

Happiness

K&S skriver:

Vi var til 2 forældre eftermiddage på Hvidovre Hospital - fødslen og amning mener det var. Vi synes begge 2, det var super godt

Hvis du skal afsted, så kom i godt tid - der var mange, der blev sendt hjem igen, fordi der ikke var plads  (inkl. os selv den ene af gangene, så vi måtte komme igen 14 dage efter)

Hvor god tid skal man komme i? Vi skal afsted imorgen, og vil helst ikke gå forgæves, da manden skal gå tidligere fra arbejdet for at nå det.

Vi tænkte vi ville være der 15-20min før. Men det er vel rigeligt?

Anmeld

11. maj 2011

K&S

Happiness skriver:

Hvor god tid skal man komme i? Vi skal afsted imorgen, og vil helst ikke gå forgæves, da manden skal gå tidligere fra arbejdet for at nå det.

Vi tænkte vi ville være der 15-20min før. Men det er vel rigeligt?

Jeg ved jo ikke, hvor meget "run" der er på dette tidspunkt af året, vi var afsted lige inden sommerferien og der havde de ikke flere "fødselsforberedelses kurser" så tror, der kom flere af den grund

Men måske ½ time før - hellere for tidligt end for sent...! I kan jo altid lægge jeres jakker (og spærre pladser ) og gå en tur på hospitalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.