Gik Vandet??? (lidt ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2008

Heidi.

monstar99 skriver:

det var kl 8 imorgens så det gået næsten 4½time siden unden der sket andet så tro bare det var endu en falsk alarm. Af venter og ser om der sker noget. Der er jo ikke så langt til sygehuset

Hvis dit vand er gået.. SKAL du ringe til fødegangen.. Det er ret vigtigt at du bliver tjekket..

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
To af mine fødsler er startet med vandafgang, begge gange gik det pludseligt i en skylle.

Synes godt, at det kunne lyde som om, at dit vand er gået. Vandet kan vel godt sive på dette tidspunkt? Prøv evt. at tage et bind på, så kan du mærke, om der kommer mere.

Læs mere her om vandafgang:

https://www.baby.dk/videnom/4p288/graviditet-vandafgang.aspx

Mvh
Karoline

Anmeld

10. november 2008

Plykke

Nu har jeg ikke selv prøvet at vandet er gået, men læste en god måde at tjekke det på, er ved at tage et bind på 1 time. Hvis det er vådt derefter er det helt sikket vandet der er gået. Mange tror vandet bare fosser ud af én, men hos nogle er det kun den ene hinde der sprænger og dermed kommer det ud i meget små mængder. Derfor er der nogle der ikke helt kan finde ud af hvad det er... men det burde vist ikke være nogen tvivl hvis vandet går.

Anmeld

10. november 2008

Lullaby

Nu har jeg ikke selv prøvet at vandet er gået, men læste en god måde at tjekke det på, er ved at tage et bind på 1 time. Hvis det er vådt derefter er det helt sikket vandet der er gået. Mange tror vandet bare fosser ud af én, men hos nogle er det kun den ene hinde der sprænger og dermed kommer det ud i meget små mængder. Derfor er der nogle der ikke helt kan finde ud af hvad det er... men det burde vist ikke være nogen tvivl hvis vandet går

Både jordemoder og jeg var i tvivl da mit gik for det startede bare med at sive og hun var stensikker på det bare var udflåd

Anmeld

10. november 2008

Plykke

Lige netop.. så i din situation var man ikke i tvivl hvis du havde et bind på en times tid... så ville man være sikker på det er vandet der er gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.