Gik Vandet??? (lidt ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.494 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. november 2008

monstar99

Jeg er i uge 35
Og her i morges da jeg var på morgen toilete, havde jeg en underlig oplevese.
Jeg var færdig med det lille og "pressede" ikke rigtig mere for det store.
Men pluseligt var det som om der kom et lille vandfald,
ud over de indrelæber og ned i kummen.
Har lidt "mens. lignede smerter" men ikke det helt store.
Baby'en har sparket mig siden så der er liv.
Kan det være vandet der gik?

(det kan jo også bare være det var lidt ekstra urin der tog en anden vej ned en normalt)
Jeg orker ikke ringe til FG hvis det bare er endnu en falsk alarm.
Kan ikke sætte min fam. især min mand igennem det engang til.

Burde jeg ikke få veer hvis det var vandet?

Vil det skade at se tiden lidt an?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Mathilde

Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke ved noget om det eller selv har prøvet det endnu...
Men jeg vil da lige ønske dig held og lykke! Er spændt på at høre hvad der sker...

Kram fra Mathilde

Anmeld

10. november 2008

twinboys

Øhhh jeg ville ringe til fg. og høre dem af... Det skader jo ikke at spørge... Og så er du også mere rolig,når du kender svaret...

Majbritt

Anmeld

10. november 2008

tasha33

det kan godt være vandet der er begyndt at gå, der er ikke kommet mere efter der. mit vand det gik og ca 3kvarter efter fik jeg veer. jeg syntes da du skal ringe til fg og tage en snak med dem også hvis det er du er i fødsel hellere være på den sikre side.
rigtig meget held og lykke.
kan godt forstå at du ikke vil belemre andre, men det er jo ikke særligt rart hvis det er din fødsel som er igang og du er selv om det.
endnu gang held og lykke.

Anmeld

10. november 2008

hanne.jensen2

Tror dit vand er gået. Der kan sagtens gå mange timer før du får veer, men du skal ringe til fg under alle omstændigheder! Held og lykke

Anmeld

10. november 2008

3rollinger

Aah, hvor er du heldig. Gid det var mig. Det er bare saadan en stor dag. Jeg elsker det oejeblik hvor man endelig skal laere den baby der har ligget inde i maven saa laenge, at kende. Det er saa spaendende.

Held og lykke.

Knus
Trine

Anmeld

10. november 2008

monstar99

det var kl 8 imorgens så det gået næsten 4½time siden unden der sket andet så tro bare det var endu en falsk alarm. Af venter og ser om der sker noget. Der er jo ikke så langt til sygehuset

Anmeld

10. november 2008

Fam. Madsen

monstar99 skriver:

det var kl 8 imorgens så det gået næsten 4½time siden unden der sket andet så tro bare det var endu en falsk alarm. Af venter og ser om der sker noget. Der er jo ikke så langt til sygehuset

Jeg ville altså ringe til FG.... heller en gang formeget end for lidt..

Anmeld

10. november 2008

fam.4xc

monstar99 skriver:

Jeg ville også ringe.... mit vand gik kl 23 aften og da vi kom ind på fødegangen til chek kl 10 om morgenen havde jeg stadig ik tegn på veer.... Det vidste sig at lillepigen mod forventning sad med numsen nedad og det er ik smart at gå rundt sådan....

Pøj Pøj

Anmeld

10. november 2008

monstar99

Har lige haft ringet til Fg
Og hun beroligede mig med at det ikke var vandet, da jeg er så lant hende at det ville blive ved med at fosse ud, hvilket det ikke har gjort.
men tak for jeres råd 45.png
Så nu det bare at vente til der forhåbentligt sker noget som ikke er falsk alarm 45.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.