Er jeg gravid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Becca

hej (:

Jeg er en uge over min mens, men har test negativ..meget træt og humørsving.. jeg spiser sindsyg meget ..men har ingen ændring ved mine bryster.. jeg har en fornemelse at jeg er gravid ..!! har ikke haft nogen form for ondt i mave som jeg plejer når jeg skal have min mens.. så jeg ved ikke om nogen af jer herind der har haft det sammen om hvad det kan være.. er svimmel, træt, humørsving, sulten og har tage 1 kilo på :/ .. en uge over min mens.. der gået 3 dage mere men stadig intet..ikke så meget brun udflåt i trusserindlæge som plejer ( undskyld sprog) men har lidt kvalm nogen gang ..

kh Esra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Nettemor

skynd dig at ta en test. man kan godt få falske symptomer på graviditet så jeg ville tage en test og tjekke..

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

HA jeg ved nøjagtig hvordan du har det... skulle ha haft min den 1 og jeg tester stadig negativ... ER SÅ SUR OVER JEG IK VED OM JEG ER GRAVID....ARRRRRRRRRRRRGH

Anmeld

11. maj 2011

Becca

jeg tog et i mandags og den vis negativ .. men i aften kommer mand med en også vil jeg tage test om morgen ..

Anmeld

11. maj 2011

twinboys

ønsker dig held og lykke og håber du ser 2 røde fine streger

Anmeld

11. maj 2011

Becca

Til aya-zia

ja det mega træls .. for har det mærkelige i kroppen ..og den følser jeg har at jeg er det og sammentid ingen possitiv test..men alligevel ingen mens .. snart 10 dag nu

Anmeld

11. maj 2011

Becca

mang tak .. håber virkelige på de to rød streger

Anmeld

11. maj 2011

aya-zia

Becca skriver:

Til aya-zia

ja det mega træls .. for har det mærkelige i kroppen ..og den følser jeg har at jeg er det og sammentid ingen possitiv test..men alligevel ingen mens .. snart 10 dag nu

forstår dig total...

jeg har bare overhovet INGEN påvirkning i kroppen... (havde jeg helle rik med mine unger) men jeg plejer og rulle i smerte inden jeg skal ha min mens, og under, og lidt efter... men heller ingen smerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.