Read the baby, not the books.
Hey.
Jeg har købt en autostol, til min søn, og det er en Brio Primo 0-13kg med iso-fix base og da jeg købte den var jeg af den overbevisning at det var alt hvad han skulle bruge.
Men nu er sagen den, at jeg har læst mig frem til at min søn kun må ligge i den i op til 20 min max! og det gør at jeg er lidt i vildrede...
I uge 27, dvs. 9. Juli til den 16. Juli skal vi i sommerhus i Silkeborg, Da vi skal til sommerstævne og på det tidspunkt vil min søn være omkring 7 uger gammel, alt efter hvornår han selvfølgelig har tænkt sig at komme ud.
Og nu er det sådan at jeg altså bor i Næstved, på sjælland, og derfor er det altså en pæn lang tur, lidt meget mere end de 20 min vores Brio stol er lavet til.
Fra Næstved til Silkeborg er der 241,71 km hvilket tager Cirka 2timer 29 Minutter hvis altså trafikken er GOD!
Jeg har vedhæftet et billede af den autostol vi har købt, og jeg har så også vedhæftet et billede af den autostol jeg har læst mig frem til skulle være OK til længere ture.
Kan det så være rigtig at jeg skal have fat i sådan en autostol i stedet for den jeg har købt i forvejen?
Og kan man evt. leje den et sted? i stedet for at invistere i en ny?
Håber der er nogen kloge hoveder derude, som kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen Fru Skovrup
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld