Første lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

tilde24

Jeg skal til første lægebesøg den 30 maj uge 9, der skal laves vandrejournal og tages blodprøver. Men glæder mig er nemlig sikker på jeg er længere henne, har allerede lidt mave, for ikke at sige meget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

TbCp

Jeg skal afsted d. 24/6, der er jeg i uge 9....

Men venter på brev/oprigning fra sygehuset med tid til undersøgelse,  da jeg skal følges derude pga. noget medicin jeg får...

Anmeld

6. juni 2011

THR

SaraLM skriver:

Jeg har allerede været hos hende 2 gange til blodprøvermpga SA sidst - men ellers gør hun normalt det, at hun tager ind i 8. Uge til undersøgelse, blodprøver og oprettelse af vandrejournal.
Min læge foretager ikke gynækologisk undersøgelse på gravide længere medmindre der er blødninger eller lign.

Hej

Er (endelig) gravid efter SA for 1½ år siden. Ved du hvad baggrunden er for at få taget ekstra blodprøver i den forbindelse? Ved du om man kan blive scannet tidligere? Sidst havde jeg en SA i uge 11, men de skønnede graviditeten var gået til grunde allerede i uge 7...

Jeg er nu 6+1 og ret bekymret...

Anmeld

6. juni 2011

SaraLM

THR skriver:

Hej

Er (endelig) gravid efter SA for 1½ år siden. Ved du hvad baggrunden er for at få taget ekstra blodprøver i den forbindelse? Ved du om man kan blive scannet tidligere? Sidst havde jeg en SA i uge 11, men de skønnede graviditeten var gået til grunde allerede i uge 7...

Jeg er nu 6+1 og ret bekymret...

Tal med din læge omkring dine beymringer.

HCG blev målt hos mig for at se om der var ordentlig stigning i tallene og så henviste min læge mig til en tryghedscsnning i uge 7 - det var dog både godt og skidt da det ikke rigtigt var muligt for dem at ænnoter ordentlgt endnu så jeg går stadig og er bekymret...

Kan anbefale www.jordemoderen.dk til tidlig scanning dog, de er SÅ søde og meget kompetente.

X'er for at din læge udviser forståelse for din situation og alt viser sig at vær som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.