Update, tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2008

Astrid P

Så er vi netop hjemvendt efter en lille uges tid i Holland hvor vi har været på besøg hos min søster og hendes familie. Det har været skønt, på trods af at lille Smilla har været temmelig ramt af den der dumme vaccine. 8 dage efter stikket fik hun feber, og har så ellers været små-syg den sidste uge! De seneste 3 dage med fine små mæslinger over hele kroppen... Så hun har været lidt af et hængetræ og ret pyldret, men heldigvis ikke hele tiden, og hun sov nærmest hele vejen da vi kørte både frem og tilbage.

Så nu sidder jeg klistret til skærmen og skal prøve at finde hoved og hale i hvad der er sket herinde i løbet af den sidste uge.

Har I haft det godt? Er der sket spændende ting herinde?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

ivfmarie

Gaaab... stort set intet. Men det har du sikkert fundtet ud af nu!?

Synd for stakkels Smilsen at hun blev syg... Men ellers en fed ferie, I guess?

Anmeld

9. november 2008

linemus

Der er ikke sket en rygende fis herinde hele ugen... Så det skulle ikke tage dig så lang tid at blive opdateret. Ingen ballade eller sladder desværre 76.gif

Stakkels Smillapige, at hun skulle rammes så slemt efter vaccinen. Er hun ved at få det bedre igen? Godt at turen gik fint alligevel. Det lyder spændende - jeg vil gerne til Holland...

Knus Line

Anmeld

9. november 2008

Astrid P

Desværre tog det da ikke ret lang tid at se at I ikke har lavet en skid ballade herinde i den forgangne uge... Man kan da heller ikke overlade noget til jer!

Det er SÅ synd for hende, men hun er heldigvis ved at være ovenpå igen nu. Og ja, det har været en herlig ferie ellers. De er lige flyttet og er igang med den helt store renovering. Min søster er højgravid med barn nummer 4, så hun må ikke male - så det ordnede Anders og jeg. Vi nåede skam at få malet en hel etage med 2 børneværelser, et gæsteværelse og et vaskerum!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.