Jeg er gal!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

twinboys

Janni. skriver:

Vi har været lidt mærket af det, især når man skal op om natten og lave en flaske til bette mand. Det har ikke været særlig sjovt 

forstår jeg sgu godt bare personen aldrig kommer ind til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Janni.

Enayia skriver:

Utroligt at folk ikke kan holde deres dertil indrettede pølsefingre for sig selv!!!!!!!!!! Håber i får jeres ting dækket, fanme træls!!!!!!!!!

Ja mega træls !! Det værste er sq da at næsten samtlige nyere biler har fået tur her i kvarteret 

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

twinboys skriver:

forstår jeg sgu godt bare personen aldrig kommer ind til jer

Noget tyder på at det er bestillings arbejde efter som næsten alle nyere biler har fået tur her i nærheden af os 

Anmeld

18. maj 2011

jydeinden

Janni. skriver:

Nej desværre, vi venter stadig på svar fra forsikringen. De lovede os svar først i denne uge, men stadig intet nyt 

ej det er da godt nok næsten lige til at klage over set fra jeres side af, for i står jo og skal bruge den bil.

STORT knus til dig

Anmeld

18. maj 2011

Nemesis

Det er virkelig mega ubehageligt men hvad dælen stjæler de áirbags for?? Er det nu i høj kurs?

håber da virkelig ikke i skal have en masse bøvl.

Sisse

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

18. maj 2011

twinboys

Janni. skriver:

Noget tyder på at det er bestillings arbejde efter som næsten alle nyere biler har fået tur her i nærheden af os 

Det er det også og de er allerede i Pollen

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

ladydan1 skriver:

Det er virkelig mega ubehageligt men hvad dælen stjæler de áirbags for?? Er det nu i høj kurs?

håber da virkelig ikke i skal have en masse bøvl.

Sisse

Airbags koster op imod 80.000 kr at få monteret igen  Nok er den forsikret men ikke sikkert at vi får bilen igen 

Anmeld

18. maj 2011

Janni.

jydeinden skriver:

ej det er da godt nok næsten lige til at klage over set fra jeres side af, for i står jo og skal bruge den bil.

STORT knus til dig

Tak 

Vi har dog en ekstra bil, men som tidligere skrevet så kan barnevognen ikke være i den bil. Jeg er ved at være bims over ikke at kunne komme længere hjemme fra end hvad mine gåben kan klare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.