Jeg er gal!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Janni.

merichs skriver:

Det er da også bare for surt. Håber I finder en god løsning så dig og Silas kan komme ud og ture

Håber jeg virkelig også. Ude godt men hjemme bedst siger de kloge... Men at være fanget herhjemme - nej tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Koen.

Øv noget LORT søs

Anmeld

11. maj 2011

9510

Fuck hvor surt, hører efterhånden tit om at folk får stjålet deres airbags

Syns det er under lavmålet at man ikke kan have sine ting i fred... bliver sgu harm på jeres vejne

håber da ikke at bilen bliver erklæret totalskadet, og den er klar til jer hurtigt igen, så i kan komme ud

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

9510 skriver:

Fuck hvor surt, hører efterhånden tit om at folk får stjålet deres airbags

Syns det er under lavmålet at man ikke kan have sine ting i fred... bliver sgu harm på jeres vejne

håber da ikke at bilen bliver erklæret totalskadet, og den er klar til jer hurtigt igen, så i kan komme ud

Tak, ja det håber jeg sørme også.

Mit humør er da bare total ødelagt..  Ved godt det "kun" er en bil men det er den bil der gør at vi kan komme ud med vores søn 

Anmeld

11. maj 2011

9510

Janni. skriver:

Tak, ja det håber jeg sørme også.

Mit humør er da bare total ødelagt..  Ved godt det "kun" er en bil men det er den bil der gør at vi kan komme ud med vores søn 

Jeg kan sagtens følge dig, jeg ville også være træt af det hvis det var min bil, man er afhængelig af sin bil, og derfor irriterer det mig også grænseløst at folk ikke kan lade andres ting være i fred...

Men er bange for at jeres airbags er langt væk nu...

så i tv en dag at det som regel er folk fra østeuropa der nupser airbags

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

9510 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, jeg ville også være træt af det hvis det var min bil, man er afhængelig af sin bil, og derfor irriterer det mig også grænseløst at folk ikke kan lade andres ting være i fred...

Men er bange for at jeres airbags er langt væk nu...

så i tv en dag at det som regel er folk fra østeuropa der nupser airbags

Nemlig. Og vi har ikke været ude og køre siden søndag så det kan være sket når som helst ind til idag. Ikke engang politet vil køre ud og tjekke at vi taler sandt. De har bare noteret vores anmeldelse. Troede de i det mindste skulle ud og se det med egne øjne. Men nej nej..

Anmeld

11. maj 2011

9510

Janni. skriver:

Nemlig. Og vi har ikke været ude og køre siden søndag så det kan være sket når som helst ind til idag. Ikke engang politet vil køre ud og tjekke at vi taler sandt. De har bare noteret vores anmeldelse. Troede de i det mindste skulle ud og se det med egne øjne. Men nej nej..

Og det syns jeg er lidt ringe af dem, man føler sig jo ikke taget seriøs

Men min mand var udsat for at hans lastbil blev tømt for dieselolie mens han sov, det gad de heller ikke tage sig af, de sagde bare at de godt vidste at der kørte en bande rundt og tømte lastbilerne

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

9510 skriver:

Og det syns jeg er lidt ringe af dem, man føler sig jo ikke taget seriøs

Men min mand var udsat for at hans lastbil blev tømt for dieselolie mens han sov, det gad de heller ikke tage sig af, de sagde bare at de godt vidste at der kørte en bande rundt og tømte lastbilerne

ved godt der er skåret ned på politiets personale og ressourcer men man føler virkelig ikke at de gider at tage sig af det. det havde været samme reaktion som hvis man havde meldt en cykel eller knallert stjålet. øv bøv.. 

Anmeld

11. maj 2011

9510

Janni. skriver:

ved godt der er skåret ned på politiets personale og ressourcer men man føler virkelig ikke at de gider at tage sig af det. det havde været samme reaktion som hvis man havde meldt en cykel eller knallert stjålet. øv bøv.. 

Ja det er sgu ØV, men håber da bare at jeres bil snart er klar til jer igen

Anmeld

11. maj 2011

Janni.

9510 skriver:

Ja det er sgu ØV, men håber da bare at jeres bil snart er klar til jer igen

Håber jeg også. Nu skal der en taksator ud og vurdere den først. Håber ikke han melder den totalskadet. Men nu må vi se.  Den er afhentet af dansk autohjælp og kørt til citroén i Vejle. Når det er airbag så kan vores egen mekaniker ikke lave det selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.