Jeg elsker mine børn helt forskelligt også fordi de er i en forskellig alder.. Mennstadig elsker jeg den lige højt.. Vil ikk tá en frem for en anden.
Men isaac elsker jeg fordi han er skide sjov, fordi han er pisse kærlig og fortæller mig hverdag han elsker mig, elsker far, elsker Jonas, elsker biler, elsker biraf(giraf), elers traktor, elskernlastbil og så blir den ved, elsker ham fordi han gir så meget igen og man virkelig kommunikerer med ham og forstår ham. Og elsker når vi nusser og putter. Når han siger taaaaakkkk moar, fordi jeg ryddede op på hans værelse osv osv.
Jonas elsker jeg fordi han er lille og helt vidunderlig skøn. Han smiler nårnman kigger på ham, han skrald griner når vi leger eller klapper kage, han er afhængig af mig, han lærer af mig og han er bare ovenud fantastisk. Bliver stolt når han ka noget nyt og elsker at han vågner og ligger og råber og leger og når han ser mig så smiler han over hele hoved. Fantastisk.
Det er en forskellig måde fordi de er på forskellige stadier, men ligeså højt!! Er det til at forstå
Anmeld