Apropos debatten om at have et favorit-barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

JustAnotherName

Så opdagede jeg lige dette indlæg, hvor en journalist fra "Alt for Damerne" søger frivillige til at fortælle, om deres oplevelser :

https://www.baby.dk/debat/107787pi1/baby-dk/har-du-et-favoritbarn.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Milka

JustAnotherName skriver:

Så opdagede jeg lige dette indlæg, hvor en journalist fra "Alt for Damerne" søger frivillige til at fortælle, om deres oplevelser :

https://www.baby.dk/debat/107787pi1/baby-dk/har-du-et-favoritbarn.aspx

har DU et favoritbarn? 

Anmeld

11. maj 2011

JustAnotherName

har DU et favoritbarn? 

Nej, det har jeg ikke.
Og det svarer jeg ikke fordi jeg ikke tør være ærlig omkring det

Jeg elsker dem forskelligt, eftersom de er forskellige og gør noget forskelligt i mig. Men mængden og fordelingen og glæden er ikke ulige.

Jeg nærer lige stor kærlighed til dem begge to!

Anmeld

11. maj 2011

JustAnotherName

Milka skriver:

har DU et favoritbarn? 

Hvad med dig ??

Anmeld

11. maj 2011

sarahb

Jeg elsker mine børn helt forskelligt også fordi de er i en forskellig alder.. Mennstadig elsker jeg den lige højt.. Vil ikk tá en frem for en anden.
Men isaac elsker jeg fordi han er skide sjov, fordi han er pisse kærlig og fortæller mig hverdag han elsker mig, elsker far, elsker Jonas, elsker biler, elsker biraf(giraf), elers traktor, elskernlastbil og så blir den ved, elsker ham fordi han gir så meget igen og man virkelig kommunikerer med ham og forstår ham. Og elsker når vi nusser og putter. Når han siger taaaaakkkk moar, fordi jeg ryddede op på hans værelse osv osv.
Jonas elsker jeg fordi han er lille og helt vidunderlig skøn. Han smiler nårnman kigger på ham, han skrald griner når vi leger eller klapper kage, han er afhængig af mig, han lærer af mig og han er bare ovenud fantastisk. Bliver stolt når han ka noget nyt og elsker at han vågner og ligger og råber og leger og når han ser mig så smiler han over hele hoved. Fantastisk.
Det er en forskellig måde fordi de er på forskellige stadier, men ligeså højt!! Er det til at forstå

Anmeld

11. maj 2011

Milka

JustAnotherName skriver:

Hvad med dig ??

da pigerne var helt nye og lillebittesmå var alle meget betaget af lilja med dukkeansigtet og de lange øjenvipper. og der må jeg indrømme at jeg kastede al min kærlighed på luca, så at opmærksomheden ikke var ujævn. og det kan jeg vist ikke helt slippe igen, for luca har et helt særligt sted i mit hjerte! men det betyder på ingen måde, at jeg elsker lilja mindre, eller at der på nogen måde bliver gjort forskel på dem eller at den ene får mere eller mindre kærlighed af mig. jeg elsker begge mine piger til månen og tilbage igen, men som du også siger, så elsker jeg dem forskelligt 

Anmeld

11. maj 2011

Milka

sarahb skriver:

Jeg elsker mine børn helt forskelligt også fordi de er i en forskellig alder.. Mennstadig elsker jeg den lige højt.. Vil ikk tá en frem for en anden.
Men isaac elsker jeg fordi han er skide sjov, fordi han er pisse kærlig og fortæller mig hverdag han elsker mig, elsker far, elsker Jonas, elsker biler, elsker biraf(giraf), elers traktor, elskernlastbil og så blir den ved, elsker ham fordi han gir så meget igen og man virkelig kommunikerer med ham og forstår ham. Og elsker når vi nusser og putter. Når han siger taaaaakkkk moar, fordi jeg ryddede op på hans værelse osv osv.
Jonas elsker jeg fordi han er lille og helt vidunderlig skøn. Han smiler nårnman kigger på ham, han skrald griner når vi leger eller klapper kage, han er afhængig af mig, han lærer af mig og han er bare ovenud fantastisk. Bliver stolt når han ka noget nyt og elsker at han vågner og ligger og råber og leger og når han ser mig så smiler han over hele hoved. Fantastisk.
Det er en forskellig måde fordi de er på forskellige stadier, men ligeså højt!! Er det til at forstå

hvor er det sødt skrevet 

Anmeld

11. maj 2011

sarahb

Milka skriver:

hvor er det sødt skrevet 

Hvor er du sød...

Anmeld

11. maj 2011

TbCp

Milka skriver:

hvor er det sødt skrevet 

Ja jeg sad da også og fik en lille tårer i øjet der...

Anmeld

11. maj 2011

TbCp

sarahb skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.