moniquesmor skriver:
vælger ikke af hver ano da jeg lige så godt kan stå frem som single og alene mor til hvors datter..
kærligheden forsvant bare, nu kan ingen af os længer.. også for af hver sikker på af vi for bliver venner ingen af os forventer af det hele bliver rosenrødt lige efter af vi flyttet hver til sidt..
vi er blivet endning om af mig og monique skal finde os en lejlighed og morten med for den sags skyld men vi kan blive boede ind til vi finder en lejlighed og ellers kan vi bo hos min veninde..
nu stå vi og skal sælge hvors hus, som vi lige har købet i sommers.
hvordan gør man ang. barn/børn hvor meget skal far have dem. for min skyld skal han have hende så meget han kan.
hvordan for man det fortalt det til familien og vennede.
der er så mange ? lige nu og så meget forviring..
mvh michelle..
Hej med dig..
Følger med dig i denne svære situation, du nu skal igemmen. Det bliver hårdt, men i skal begge nok komme oven på igen med tiden... Det aldrig rart, og skal igemmen sådan noget...
Med hensyn til jeres fælles datter, så er det sådan, at kan i selv blive helt enig om samværdet, og hvordan dette skal ligge fremover, så vil det jo være rigtigt fint... Men nogle par, når de går, hver til sit kan ikke helt finde den rigtigt løsning på det alene, og så er det statsamtet der afgør, og fast sætter, hvordan jeres lille datter skal fordeles. Hvor hun skal bo og osv... Det kan du søge oplysninger om på deres hjemmesiden, der står alle oplysninger. Der står, hvad man må, når man har fælles forældremyndighed og ligne.
Jeg håber for dig og jeres datter, at i selv kan finde frem til en fair løsning for jer alle 3...
Tanker sendes til dig i den svære tid.
Susanne.
Anmeld