så er det slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2008

moniquesmor

hej alle sammen og tak for de skønne kram.
selv om man er ening om af det skal hver slut gøre det rigtigt ondt.
idag stå den på af fortælle familie og vennen det

den time jeg har sovet i nat var hår jeg har vendt og drejet mig hele natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Balderson

Det gør mig ondt at høre...

Men det er altid noget at det er en fælles beslutning..

Og ang. hvordan man lige gør med hensyn til jeres lille pige og samvær, så kunne du måske ringe til statsamtet.. De må vide det og de sidder der jo for at hjælpe...

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

moniquesmor skriver:

hej alle sammen og tak for de skønne kram.
selv om man er ening om af det skal hver slut gøre det rigtigt ondt.
idag stå den på af fortælle familie og vennen det

den time jeg har sovet i nat var hår jeg har vendt og drejet mig hele natten

Ja det kan jeg godt forstår du har, - vendt og drejet dig hele natten... Det må bestemt heller ikke være sjovt..
Jeg håber at det går godt med at fortælle det til familie og venner... Det er aldrig sjovt at skulle fortælle sådan noget...

Rigtig meget held og lykke fra mig... og store knus...

Knus fra Camilla.

Anmeld

10. november 2008

moniquesmor

så er det fortalt til familien og vennen. alle var meget kede af det var gået sådan. men nogen gange går livet på den måde..

i morgen skal jeg have fat i kommun og høre om de kan hjælpe mig med lejlighed.. så vi kan komme vidre her fra

mig og morten er blivet ening om af julen i år holder vi sammen.
nytår har han hende så..
og næste år jeg hende til nytår og jul er så et ? endnu..

mvh michelle

Anmeld

9. december 2008

trolden

startamten gå ind og hjælper hvis man ikke selv kan finde en løsning, men det er bedste hvis i kan. Det vil du også kunne læse på deres hjemmeside og de vil de også sige til dig

I kan vælge at have hende en uge af gange, eller at faren har hende hver 2 weenkente og så en hverdag iden uge hvor han ikke har hende i weenkendten.

Anmeld

6. maj 2009

Tro på dig selv.

moniquesmor skriver:

vælger ikke af hver ano da jeg lige så godt kan stå frem som single og alene mor til hvors datter..

kærligheden forsvant bare, nu kan ingen af os længer.. også for af hver sikker på af vi for bliver venner ingen af os forventer af det hele bliver rosenrødt lige efter af vi flyttet hver til sidt..

vi er blivet endning om af mig og monique skal finde os en lejlighed og morten med for den sags skyld men vi kan blive boede ind til vi finder en lejlighed og ellers kan vi bo hos min veninde..
nu stå vi og skal sælge hvors hus, som vi lige har købet i sommers.

hvordan gør man ang. barn/børn hvor meget skal far have dem. for min skyld skal han have hende så meget han kan.

hvordan for man det fortalt det til familien og vennede.

der er så mange ? lige nu og så meget forviring..

mvh michelle..

Hej med dig..

Følger med dig i denne svære situation, du nu skal igemmen. Det bliver hårdt, men i skal begge nok komme oven på igen med tiden... Det aldrig rart, og skal igemmen sådan noget...

Med hensyn til jeres fælles datter, så er det sådan, at kan i selv blive helt enig om samværdet, og hvordan dette skal ligge fremover, så vil det jo være rigtigt fint... Men nogle par, når de går, hver til sit kan ikke helt finde den rigtigt løsning på det alene, og så er det statsamtet der afgør, og fast sætter, hvordan jeres lille datter skal fordeles. Hvor hun skal bo og osv... Det kan du søge oplysninger om på deres hjemmesiden, der står alle oplysninger. Der står, hvad man må, når man har fælles forældremyndighed og ligne.

Jeg håber for dig og jeres datter, at i selv kan finde frem til en fair løsning for jer alle 3...

Tanker sendes til dig i den svære tid.

Susanne.

Anmeld

6. maj 2009

Sweet1978

trolden skriver:

startamten gå ind og hjælper hvis man ikke selv kan finde en løsning, men det er bedste hvis i kan. Det vil du også kunne læse på deres hjemmeside og de vil de også sige til dig

I kan vælge at have hende en uge af gange, eller at faren har hende hver 2 weenkente og så en hverdag iden uge hvor han ikke har hende i weenkendten.

Det var sådan ca. det jeg ville byde ind med, men kan da lige tilføje at det med en uge af gangen, kun går hvis i bliver i samme by så hun kun har en daginstitution og at det ikke er en løsning statsamtet tildeler. Det er kun en mulighed hvis man selv kan blive 100 procent enig om det.

Som mellemvej fordi vi ikke boede i samme by efter brudet fik min eks hende fra torsdag til søndag, på betingelse af at han havde fri om fredagen og var sammen med hende. Den løsning holdt til hun skulle starte i skole hvor det blev fredag til søndag.

Han gav selv afkald på hverdagssamværet, en eftermiddag i de uger han ikke har hende i weekenden, fordi han synes det var så kort tid at de ikke fik noget ud af det og at det var langt og køre når han ikke havde nogen steder at opholde sig i min by. Ville ikke besøge hende hos mig.

Varme tanker, kan godt huske hvor hårdt det var, vi havde også kun boet i vores hus i kort tid og fik et stort tab på det. Og med finanskrisen og hussalget som er stangneret ser det jo heller ikke godt ud for jer, desværre.

Anmeld

6. maj 2009

LotteGabriella

MorCamilla skriver:

Hej Michelle...

Puha sikke en tur i skal igennem lige nu.. Dine spørgsmål til hvordan man gør med banet/børnene, har jeg ikke nogen ide om.. Da jeg aldrig selv har prøvet det, så det vil jeg ikke give mig til at kloge i..
Jeg håber at I / du klare den og holder hovedet oppe, for det må være så svært alt det du / I skal igennem nu.. Men jeg synes det lyder fornuftigt at I kan blive boende sammen ind til huset er solgt, og at du har en sikkerhed ved en veninde hvis det bare ikke går alligevel..
Jeg synes at du skal gribe telefonen og ringe til din mor og nærmeste familie og fortælle det som det er, at kærligheden bare ikke holdte mere.. Det er svært at få det sagt, men du vil helt sikkert føle dig lettet når det er gjort..
Jeg håber at du klare den...

Knus fra Camilla.

Jeg kan desværre heller ikke fortælle dig hvordan med børnene...jeg ved kun fra en veninde at hvis man ikke selv kan komme til enighed, så skal man kontakte statsamtet!

Men det bedste er at sige det som det er til familie og venner....Den gang jeg gik fra min x-mand - af samme årsag som jeres - der valgte vi begge to at ta' ud til mine forældre og fortælle det...men vi havde så også været sammen i 12 år og mine forældre var det eneste som min x-mand havde udover mig, så det gør nok situtionen anderledes

Det vigtigste er i hvert fald at I får det fortalt rimelig hurtigt synes jeg, også for jeres egen skyld...så man har nogen at snakke med mv.

Held & Lykke med det...det skal nok gå og når kærligheden er væk, er den eneste rigtige beslutning, den som i har truffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.