så er det slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.841 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. november 2008

moniquesmor

vælger ikke af hver ano da jeg lige så godt kan stå frem som single og alene mor til hvors datter..

kærligheden forsvant bare, nu kan ingen af os længer.. også for af hver sikker på af vi for bliver venner ingen af os forventer af det hele bliver rosenrødt lige efter af vi flyttet hver til sidt..

vi er blivet endning om af mig og monique skal finde os en lejlighed og morten med for den sags skyld men vi kan blive boede ind til vi finder en lejlighed og ellers kan vi bo hos min veninde..
nu stå vi og skal sælge hvors hus, som vi lige har købet i sommers.

hvordan gør man ang. barn/børn hvor meget skal far have dem. for min skyld skal han have hende så meget han kan.

hvordan for man det fortalt det til familien og vennede.

der er så mange ? lige nu og så meget forviring..

mvh michelle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

MorCamilla

Hej Michelle...

Puha sikke en tur i skal igennem lige nu.. Dine spørgsmål til hvordan man gør med banet/børnene, har jeg ikke nogen ide om.. Da jeg aldrig selv har prøvet det, så det vil jeg ikke give mig til at kloge i..
Jeg håber at I / du klare den og holder hovedet oppe, for det må være så svært alt det du / I skal igennem nu.. Men jeg synes det lyder fornuftigt at I kan blive boende sammen ind til huset er solgt, og at du har en sikkerhed ved en veninde hvis det bare ikke går alligevel..
Jeg synes at du skal gribe telefonen og ringe til din mor og nærmeste familie og fortælle det som det er, at kærligheden bare ikke holdte mere.. Det er svært at få det sagt, men du vil helt sikkert føle dig lettet når det er gjort..
Jeg håber at du klare den...

Knus fra Camilla.

Anmeld

9. november 2008

moniquesmor

MorCamilla skriver:

Hej Michelle...

Puha sikke en tur i skal igennem lige nu.. Dine spørgsmål til hvordan man gør med banet/børnene, har jeg ikke nogen ide om.. Da jeg aldrig selv har prøvet det, så det vil jeg ikke give mig til at kloge i..
Jeg håber at I / du klare den og holder hovedet oppe, for det må være så svært alt det du / I skal igennem nu.. Men jeg synes det lyder fornuftigt at I kan blive boende sammen ind til huset er solgt, og at du har en sikkerhed ved en veninde hvis det bare ikke går alligevel..
Jeg synes at du skal gribe telefonen og ringe til din mor og nærmeste familie og fortælle det som det er, at kærligheden bare ikke holdte mere.. Det er svært at få det sagt, men du vil helt sikkert føle dig lettet når det er gjort..

Knus fra Camilla.

tak skal da have

Anmeld

9. november 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Hej Michelle...

Knus fra Camilla.

Lige mine ord...

Varme tanker til dig Michelle...

Majbritt

Anmeld

9. november 2008

3rollinger

Kaere Michelle

Jeg har heller ikke den store praktiske erfaring med den slags.

Men derfor kan jeg godt sende et knus din vej. Det bliver helt sikkert haardt det I skal igennem. I lyder dog til at vaere enige om beslutningen og fornuftige mennesker og det goer det jo altid lidt nemmere.

Trine

Anmeld

9. november 2008

Bastian

Kære Michelle
Jeg kan af gode grunde ikke give råd om, hvordan man deler samvær. I må finde frem, hvad der fungerer for jer og for Monique. Jeg sender en kæmpe krammer, for selv man er enige er der stadig en masse følelser på spil.

KH Lise

Anmeld

9. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Kære du,

Ærgeligt at i ikke vil hinanden som kærester mere, men dejligt at det er en fælles beslutning. Jeg er sikker på at det gør det hele en del nemmere for jer alle tre.

Lige hvordan det praktiske skal forløbe har jeg ingen erfaring med, så jeg vil bare sende en lille hilsem i stedet

Jeanne

Anmeld

10. november 2008

Miamaja

stort knus herfra og det skal nok gaa alt sammen

Anmeld

10. november 2008

Mathilde

Puh jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... Jeg kan desværre ikke råde dig, men jeg synes det er rigtig godt, at det er en fælles beslutning.
Jeg synes du skal fortælle familien det som det er, for de finder jo ud af det på et eller andet tidspunkt.
Hvor er det synd, at det ikke gik!

Kæmpetil dig. Det skal nok gå det hele!

Anmeld

10. november 2008

twinboys

Hej søde hvordan har du det idag... Ønsker dig en dejlig dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.