Jeg slår ud på ryggen :-( hjælp eller et godt råd :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.263 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger,

Ja jeg vælger at være anonym da jeg faktisk er ret flov over det.

Efter jeg stoppede på p-piller for lidt over 1 år siden for at blive gravid er jeg begyndt at få bumser på ryggen. Men kun på den øverste del ved skuldre og nakke.

Jeg har aldrig gjort det før, har generelt aldrig rigtig haft bumser.

Jeg spiser sundt og varieret, så det burde ikke være derfor.

Kan det være homoner der ikke er på plads endnu?

Hjæææælp.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Tulle28

Det gjorde jeg også da jeg stoppede med p-piller - virkelig ikke særlig fedt!! Jeg slog også en del ud i ansigtet. Da jeg blev gravid, fik jeg den fineste hud, men ca. 11 mdr. efter jeg havde født kom bumserne tilbage... Trappede gevaldigt ned på amningen deromkring, så jeg tror helt sikkert det er hormonerne der suser rundt i kroppen.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Det gjorde jeg også da jeg stoppede med p-piller - virkelig ikke særlig fedt!! Jeg slog også en del ud i ansigtet. Da jeg blev gravid, fik jeg den fineste hud, men ca. 11 mdr. efter jeg havde født kom bumserne tilbage... Trappede gevaldigt ned på amningen deromkring, så jeg tror helt sikkert det er hormonerne der suser rundt i kroppen.

Tænkte det nok... men nøj hvor belastende. Jeg kan slet ikke gå med bar ryg hertil sommer:-( Men håber så på jeg snart bliver gravid så de kan forsvinde igen.

Anmeld

11. maj 2011

Augusta11

Det er hormoner. Hvis det er meget slemt, skal du gå til lægen og få cremer. Nogle skal endda have antibiotika, da det kan være en slags betændelsestilstand.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Augusta11 skriver:

Det er hormoner. Hvis det er meget slemt, skal du gå til lægen og få cremer. Nogle skal endda have antibiotika, da det kan være en slags betændelsestilstand.

Det er heldigvis ikke sådan vildt vildt.. men generende når jeg ikke har lidt af det før...

Må vidst bare håber på en graviditet snart kommer til os :-)

Anmeld

11. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

det var pga uren hud jeg opdagede min graviditet. Hvor længe har du haft det? Måske det er graviditet som er skyld i det.

Var det med mig. Det kom lige pludselig, og efter 2 uger ca undrede det mig og jeg testede så positiv.

Nu her i sidste uge ca fik jeg sørme uren hud, som jeg ikke plejer, lidt i hovedet og skuldrene og sådan, og vi prøver os lidt at få en mere, så er spænde på om det er en graviditet som har sat sig i maven hihi ;D

Anmeld

11. maj 2011

Anonym trådstarter

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

det var pga uren hud jeg opdagede min graviditet. Hvor længe har du haft det? Måske det er graviditet som er skyld i det.

Var det med mig. Det kom lige pludselig, og efter 2 uger ca undrede det mig og jeg testede så positiv.

Nu her i sidste uge ca fik jeg sørme uren hud, som jeg ikke plejer, lidt i hovedet og skuldrene og sådan, og vi prøver os lidt at få en mere, så er spænde på om det er en graviditet som har sat sig i maven hihi ;D

Åha jeg synes jeg har haft det de sidste par måneder.. så det er desværre nok ikke fordi jeg er gravid Nu har vi prøvet i 1½ år uden held.. eller er blevet gravid 2 gange med tabt inden uge 6 sååååå.. ja.. tager det helt roligt.. skal have mens på søndag så nu får vi se.

Anmeld

11. maj 2011

Anonym skriver:

Åha jeg synes jeg har haft det de sidste par måneder.. så det er desværre nok ikke fordi jeg er gravid Nu har vi prøvet i 1½ år uden held.. eller er blevet gravid 2 gange med tabt inden uge 6 sååååå.. ja.. tager det helt roligt.. skal have mens på søndag så nu får vi se.

Nååh oki, det kunne jo godt være det var kommet ud af det blå, for det havde været lidt mystisk

Er ked af at høre i har midstet, det er bare såå  uretfærdigt, håber virkelig for jer den er der snart og at bebs bliver i maven ! 3 gang må være lykkens gang for jer

Anmeld

11. maj 2011

Men glemte at sige, et godt råd kunne være at købe nogle/et af Ole Henriksens produkter, det skulle kunne afhjælpe det meste

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Men glemte at sige, et godt råd kunne være at købe nogle/et af Ole Henriksens produkter, det skulle kunne afhjælpe det meste

Det kunne være ja.. eller bio oil måske.. tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.