en streg (måske halvanden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

msax

Ida. skriver:

Ej Mette - du kan da ikke vente helt til næste onsdag med at tage en test igen....ihhh det er spændende!!!

jo... det SKAL jeg.

De nye test blev først bestilt hjem igår aftes, så forhåbentlig kommer de først mandag, så de ikke skal ligge og friste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

msax

Vinker skriver:

altså hvis du fornemmer en streg nr 2 - jamen altså så er der jo nok noget???? Jeg mener, at man kan bare meeeget svagt se streg nr 2, ja så skulle det jo betyde gravid.... Jeg tror du får en tydelig en med 2 streger næste gang du tester!!!!!! Jeg krydser fingre!

jeg tror måske bare jeg virkelig ønskede mig der skulle være en streg mere - og lidt bildte mig ind at den måske kunne være der... Nu får vi se på onsdag hvad de nye test de siger

Anmeld

13. maj 2011

msax

JustAnotherName skriver:

Du skal da tage BILLEDER af din tisse-pind og vise den, så VI HERINDE kan bestemme os for, at der er to streger   
Iiiihhh, hvor jeg håber med Jer. Det er sqisme spændende.
Men altså NÆSTE ONSDAG først ???? .....Der er jo huuuundrede år til

jeg ved det godt - undskyld.

Men Mille var lige lidt hurtige end jeg - så den kom i skraldespanden...

Hvis der er to streger, så LOVER jeg at tage et billede som dokumentation

Anmeld

13. maj 2011

msax

anna-jonas skriver:

Hallooooooo.................Mette?? Hvordan med det der test-halløj?? Vil du virkelig holde os hen indtil på onsdag??

det er planen søde...

for det er onsdag der er testdag.

Men på onsdag er det 5 uger siden sidste "første blødningsdag". Før begge mine tidligere graviditeter har jeg kørt en meget fast cyklus på 28 dage, så hvis ikke der kommer russere i weekenden, så "burde" der være to streger - eller også min cyklus bare blevet helt mærkelig...

Men på onsdag skal jeg nok ligge et billede op af en tissepind...

Anmeld

13. maj 2011

Vinker

msax skriver:

jeg tror måske bare jeg virkelig ønskede mig der skulle være en streg mere - og lidt bildte mig ind at den måske kunne være der... Nu får vi se på onsdag hvad de nye test de siger

hihi ja kender godt den der med man bare ønsker så meget at man kan se den der anden streg - så meget at man faktisk synes man kan se den :o)

Uuuuh det blir sååååå spændende på onsdag :o)

Anmeld

13. maj 2011

ooo

Arghhh det er spændende.

Jeg krydser alt hvad der kan krydses for at der er to streger på onsdag. (Og vildt at du er så tålmodig, det er imponerende for sådan en som mig)

Anmeld

13. maj 2011

Ida.

Metchen skriver:

Arghhh det er spændende.

Jeg krydser alt hvad der kan krydses for at der er to streger på onsdag. (Og vildt at du er så tålmodig, det er imponerende for sådan en som mig)

Ja - jeg er også imponeret - og venter i spænding på, at det bliver onsdag igen

Anmeld

13. maj 2011

msax

Metchen skriver:

Arghhh det er spændende.

Lad os nu se om jeg kan holde den helt til onsdag, hvis tissepindene ligger i skabet...

men jeg satser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.