Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den ene streg er helt sikker, også virker testen jo i hvert fald.
Den anden streg er lidt mere usikker, så vi prøver en test mere næste onsdag, hvis jeg ellers ikke får besøg af røde russere inden.
Men håbet er lyserødt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krydser stadig fingre for dig
Ej Mette - du kan da ikke vente helt til næste onsdag med at tage en test igen....ihhh det er spændende!!!
msax skriver: Den ene streg er helt sikker, også virker testen jo i hvert fald. Den anden streg er lidt mere usikker, så vi prøver en test mere næste onsdag, hvis jeg ellers ikke får besøg af røde russere inden. Men håbet er lyserødt...
altså hvis du fornemmer en streg nr 2 - jamen altså så er der jo nok noget???? Jeg mener, at man kan bare meeeget svagt se streg nr 2, ja så skulle det jo betyde gravid.... Jeg tror du får en tydelig en med 2 streger næste gang du tester!!!!!! Jeg krydser fingre!
ej, hvor spændende!! krydser fingre
Du skal da tage BILLEDER af din tisse-pind og vise den, så VI HERINDE kan bestemme os for, at der er to streger Iiiihhh, hvor jeg håber med Jer. Det er sqisme spændende.Men altså NÆSTE ONSDAG først ???? .....Der er jo huuuundrede år til
Hallooooooo.................Mette?? Hvordan med det der test-halløj?? Vil du virkelig holde os hen indtil på onsdag??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128