Feriemaven :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Pallemor

Hvor ser du godt ud med den mave glæd dig til en fantastisk oplevelse trods ubetænksomme læger,sygeplejersker og jm Dejligt med en uges ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Bruus

Lotus86 skriver:

Puuuhaaa... Så er man allerede nået 34. uge, det jo slet ikke til at forstå, synes virkelig tiden går lyn hurtigt for tiden, det skønno

Nå, men en lille opdatering herfra... Var i mandags (2/5) til scanning på Herlev, fordi min jm mente jeg måske havde for meget fostervand, og fordi lillemanden er noget større end gennemsnittet, så afsted med mig. Blev scannet, og jm sagde, at der var mere fostervand end normalt, og skønnede bassen til at veje 2600 gram...!!! Såå måske vi skal finde på noget andet at kalde ham end 'lillemanden' for det er han da bestemt ikke Nå, men vi blev lige sendt ud imens hun lige sad og kiggede på tallene, og regnede så med at blive kaldt ind igen, men nej, hun kom bare ind til os i venteværelset, tog os med ud på gangen, og sagde, at vi skulle komme igen til en scanning samt samtale med en læge om 4 uger, sagde det til sekretæren, og så var hun væk..!! Så stod vi ligesom der og var ikke meget klogere.. Kan se på min vandrejournal at hun har skrevet at han er ca. 30% over gennemsnittet, og det er så det jeg ved.. Nu kan jeg vente til den 30. maj med at få mere af vide.. Synes det er ret dårlig stil ikke at informere os om noget som helst, vil da gerne lige vide hvad det betyder det hele, men altså, jeg er ikke bekymret, går ud fra de ville have sagt noget hvis der var noget at være bekymret for, så nu må vi se hvad de siger den 30. maj, men i hvert fald så regner jeg ikke med at gå til termin hvis han forsat vokser så hurtigt, så sætter de mig formentlig i gang, men nu må vi se.

Nå, ud over det, så er vi lige i dag kommet hjem fra en uges ferie på Mallorca, det var skøøønt, og slet ikke noget problem selvom jeg er i 8. måned Billederne er lidt blandet dernede fra

Puha, det blev da noget af en opdatering, men det havde jeg vidst lige brug for

Ha en dejlig aften

-Nanna

Ihh hvor er du bare en smuk smuk ventende Mor Man bliver helt misundelig ... Og hvor må det ha' været skønt med en dejlig ferie på det tidspunkt... Lige hvad man har brug for!!

Sikke en dejlig stor guldklump i venter jer.. Men det bliver da godt nok spændende at høre hvad de siger når du skal til scanning igen.. De har skrevet 'OBS stort barn' i min journal på hospitalet, og skal til tjek hos dem (AOMA) om en uge, hvor de vil vurdere om jeg skal scannes for at se hvor stor den reelt er. Glæder mig til at høre hvad de siger... Ved du egentlig hvad 'grænsen' er for hvornår barnet er så stort at det er grund nok til at de sætter en i gang?

Ha' en dejlig dag

Anmeld

11. maj 2011

Dinna88

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Ja det er egentlig meget sjovt med skyggebilleder, det var helt tilfældigt jeg lige fik øje på mig selv der i sandet og tænkte, at hende måtte jeg da lige have et billede af

Det var et fedt billede der kom ud af det!

Anmeld

11. maj 2011

Lotus86

Tina&Martin skriver:

Ej hvor dejligt for jer!!!! Vi nåede det nemlig ikke fordi jeg havde passeret uge 30 da vi fik ferie

Hvor ærgeligt... Hvad var det for et selskab der ikke ville lade gravide flyve efter 28. uge?

Anmeld

11. maj 2011

Lotus86

MDybvad skriver:

Ihh hvor er du bare en smuk smuk ventende Mor Man bliver helt misundelig ... Og hvor må det ha' været skønt med en dejlig ferie på det tidspunkt... Lige hvad man har brug for!!

Sikke en dejlig stor guldklump i venter jer.. Men det bliver da godt nok spændende at høre hvad de siger når du skal til scanning igen.. De har skrevet 'OBS stort barn' i min journal på hospitalet, og skal til tjek hos dem (AOMA) om en uge, hvor de vil vurdere om jeg skal scannes for at se hvor stor den reelt er. Glæder mig til at høre hvad de siger... Ved du egentlig hvad 'grænsen' er for hvornår barnet er så stort at det er grund nok til at de sætter en i gang?

Ha' en dejlig dag

Tusind tak Men du har da intet at være misundelig over, du er da selv utrolig flot, og mavsen sidder da lige hvor den skal...

Nej jeg ved faktisk ikke hvor grænsen går, tror det er meget individuelt, men alt det regner jeg med at få svar på den 30. maj når jeg skal til samtale med lægen, så det bliver spændende at høre hvad de siger til det hele

God dag til dig også

Anmeld

11. maj 2011

Lotus86

Dinna88 skriver:

Det var et fedt billede der kom ud af det!

Tak

Anmeld

11. maj 2011

lounika

Lotus86 skriver:

Puuuhaaa... Så er man allerede nået 34. uge, det jo slet ikke til at forstå, synes virkelig tiden går lyn hurtigt for tiden, det skønno

Nå, men en lille opdatering herfra... Var i mandags (2/5) til scanning på Herlev, fordi min jm mente jeg måske havde for meget fostervand, og fordi lillemanden er noget større end gennemsnittet, så afsted med mig. Blev scannet, og jm sagde, at der var mere fostervand end normalt, og skønnede bassen til at veje 2600 gram...!!! Såå måske vi skal finde på noget andet at kalde ham end 'lillemanden' for det er han da bestemt ikke Nå, men vi blev lige sendt ud imens hun lige sad og kiggede på tallene, og regnede så med at blive kaldt ind igen, men nej, hun kom bare ind til os i venteværelset, tog os med ud på gangen, og sagde, at vi skulle komme igen til en scanning samt samtale med en læge om 4 uger, sagde det til sekretæren, og så var hun væk..!! Så stod vi ligesom der og var ikke meget klogere.. Kan se på min vandrejournal at hun har skrevet at han er ca. 30% over gennemsnittet, og det er så det jeg ved.. Nu kan jeg vente til den 30. maj med at få mere af vide.. Synes det er ret dårlig stil ikke at informere os om noget som helst, vil da gerne lige vide hvad det betyder det hele, men altså, jeg er ikke bekymret, går ud fra de ville have sagt noget hvis der var noget at være bekymret for, så nu må vi se hvad de siger den 30. maj, men i hvert fald så regner jeg ikke med at gå til termin hvis han forsat vokser så hurtigt, så sætter de mig formentlig i gang, men nu må vi se.

Nå, ud over det, så er vi lige i dag kommet hjem fra en uges ferie på Mallorca, det var skøøønt, og slet ikke noget problem selvom jeg er i 8. måned Billederne er lidt blandet dernede fra

Puha, det blev da noget af en opdatering, men det havde jeg vidst lige brug for

Ha en dejlig aften

-Nanna

hey lotus..

hold da op han bliver en stor dreng på kort tid va.. ikke lillemanden men bassemanden     er spendt på at høre hvad de siger til dig d 30 så....    hvornår var du til jm og hun sage du hade for meget vand..

jeg syntes ikke min jm eller læge siger noget man kan bruge til så meget.. ved jo ikke hvordan de gør normalt. men min mærket på min mave ca 5 sek om hans hove var ned af og det er det.. så var det det.. 

syntes også tiden går hurtig tænk at der kun er 6 uger tilbage --- minder for dig måske jo 

knus lounika

Anmeld

11. maj 2011

Lotus86

lounika skriver:

hey lotus..

hold da op han bliver en stor dreng på kort tid va.. ikke lillemanden men bassemanden     er spendt på at høre hvad de siger til dig d 30 så....   hvornår var du til jm og hun sage du hade for meget vand..

jeg syntes ikke min jm eller læge siger noget man kan bruge til så meget.. ved jo ikke hvordan de gør normalt. men min mærket på min mave ca 5 sek om hans hove var ned af og det er det.. så var det det.. 

syntes også tiden går hurtig tænk at der kun er 6 uger tilbage --- minder for dig måske jo 

knus lounika

Ja bassemand er nok mere rigtigt at bruge

Jeg var til jordemoder den 27. april, hvor hun sagde hun gerne ville have mig til en scanning for at tjekke mængden af fostervand, men jeg skal scannes ved en privatklinik i dag, så er lidt spændt på at høre hvor stor de vurderer ham til at være

Ja tiden flyver bare afsted, det er slet ikke til at forstå, men hold da op hvor jeg glæder mig

Anmeld

11. maj 2011

2babygirls

Lotus86 skriver:

Hvor ærgeligt... Hvad var det for et selskab der ikke ville lade gravide flyve efter 28. uge?

Jeg troede det var en generelt sag at man ikke måtte efter uge 28.. havde jeg læst mig til.. ellers havde vi bare taget en afbudsrejse.... IHHHH

Anmeld

11. maj 2011

Lotus86

Tina&Martin skriver:

Jeg troede det var en generelt sag at man ikke måtte efter uge 28.. havde jeg læst mig til.. ellers havde vi bare taget en afbudsrejse.... IHHHH

Nej det er meget individuelt fra selskab til selskab, men jeg har aldrig hørt om nogen hvor grænsen går ved 28. uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.