Feriemaven :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Lotus86

Tropez skriver:

Lækker Lækker Lækker, og super flot mavse, er da bare slet ikke misundelig neeej neeej

Tak Men du har da ikke spor at være misundelig over, din mave er jo så fin og rund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Lotus86

Nessie skriver:

Sikke en flot mave

Og total dårlig stil ikke at give jer ordentlig besked, man kunne jo nemt gå hen og blive bekymret. 30% over gennemsnittet lyder af meget, men er jo nok ikke helt unormalt, når I først skal komme igen om 4 uger.
Er du blevet testet for sukkersyge, siden den lille vokser så hurtigt?

Tusind tak

Ja det er virkelig dårlig stil, tror også jeg nævner det når jeg skal til det møde.

Ja har været til glukosebelastning, og har ikke hørt noget fra dem, så der burde ikke være noget.

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

morethanperfect skriver:

GUD , hvor er du flot altså ! 

Ej tak... Hvor er det bare skønt med alle jeres søde kommentarer, dem kan man da hurtigt gå hen og savne når maven er væk

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

10. maj 2011

morethanperfect

Lotus86 skriver:

Ej tak... Hvor er det bare skønt med alle jeres søde kommentarer, dem kan man da hurtigt gå hen og savne når maven er væk

Heh .. Jeg ville ønske jeg havde så stor en mave .. Den sidder virkelig bare lige hvor den skal !  

Anmeld

10. maj 2011

Tropez

Lotus86 skriver:

Tak Men du har da ikke spor at være misundelig over, din mave er jo så fin og rund

taark søde, jo jo det begynder da at hjælpe på det

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

morethanperfect skriver:

Heh .. Jeg ville ønske jeg havde så stor en mave .. Den sidder virkelig bare lige hvor den skal !  

Jeg synes da din mave var så smuk, der kan man da snakke om en mave der sad hvor den skulle

Anmeld

10. maj 2011

Tina2

Hvor ser du superflot ud! Rigtig flot mave

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

Tina2 skriver:

Hvor ser du superflot ud! Rigtig flot mave

Tak

Anmeld

11. maj 2011

2babygirls

Lotus86 skriver:

Med Cimber Airlines som vi fløj med, må man flyve til og med 37. uge hvis du har en lægeerklæring der siger der ikke er risiko for at gå i fødsel før tid, så må flyve længe endnu

Skal nok komme med en update når vi har været afsted igen

Ej hvor dejligt for jer!!!! Vi nåede det nemlig ikke fordi jeg havde passeret uge 30 da vi fik ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.