Hej alle dejlige kvinder...Jeg vil da lige hurtigt præsentere mig selv kort :-)
jeg hedder sandie og er 29 år. Har en dejlig kæreste jeg skal giftes med til juli, han er far til to, og jeg elsker at være bonus mor til hans to drenge.
Jeg har sammen med to tidl. partnere gået til IUI og IVF med kun et pos. resultat som endte med SA i uge 12.Blev efterfølgende erklæret ufrivillig/uforklarlig barnløs. De kan ikke se nogle problemer med min krop.
Vi har ikke prøvet blive gravide, da vi troede det var en umulighed, men det umulige skete, og jeg blev gravid, men fik en SA i søndags. Vi blev ufattelig glade, da det betyder det kan lykkedes...ufattelig da det ikke har været sket naturligt for mig siden jeg var 17, ( som også endte med SA)..
Han har været lidt tilbageholdende med ville have flere børn, men SAén gjorde ham ked, og med vores alder, vil han nu gerne prøve da det jo kan blive en udfordring for os med min krop. Han er 34 og jeg er 29 (30 rundt om hjørnet, v!) :-)
Men vi har i hvertfald besluttet begynde med det samme, som nu skal der bestilles babyklister, ÆL-teste og købes termometer....Weee!
Så jeg håber at det nu snart vil lykkes mig efter 9 års prøven at ende op med en bebse:-)
Glæder mig til følge jer alle sammen, og høre om en masse pos. teste :-) <3
Knus fra mig:-)
Anmeld