Ny i ,,prøver blive gravid" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Jelles

Hej alle dejlige kvinder...Jeg vil da lige hurtigt præsentere mig selv kort :-)

jeg hedder sandie og er 29 år. Har en dejlig kæreste jeg skal giftes med til juli, han er far til to, og jeg elsker at være bonus mor til hans to drenge.

Jeg har sammen med to tidl. partnere gået til IUI og IVF med kun et pos. resultat som endte med SA i uge 12.Blev efterfølgende erklæret ufrivillig/uforklarlig barnløs. De kan ikke se nogle problemer med min krop.

Vi har ikke prøvet blive gravide, da vi troede det var en umulighed, men det umulige skete, og jeg blev gravid, men fik en SA i søndags. Vi blev ufattelig glade, da det betyder det kan lykkedes...ufattelig da det ikke har været sket naturligt for mig siden jeg var 17, ( som også endte med SA)..

Han har været lidt tilbageholdende med ville have flere børn, men SAén gjorde ham ked, og med vores alder, vil han nu gerne prøve da det jo kan blive en udfordring for os med min krop. Han er 34 og jeg er 29 (30 rundt om hjørnet, v!) :-)

Men vi har i hvertfald besluttet begynde med det samme, som nu skal der bestilles babyklister, ÆL-teste og købes termometer....Weee!

Så jeg håber at det nu snart vil lykkes mig efter 9 års prøven at ende op med en bebse:-)

Glæder mig til følge jer alle sammen, og høre om en masse pos. teste :-) <3

Knus fra mig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Nessie

pihlspige81 skriver:

Hej alle dejlige kvinder...Jeg vil da lige hurtigt præsentere mig selv kort :-)

jeg hedder sandie og er 29 år. Har en dejlig kæreste jeg skal giftes med til juli, han er far til to, og jeg elsker at være bonus mor til hans to drenge.

Jeg har sammen med to tidl. partnere gået til IUI og IVF med kun et pos. resultat som endte med SA i uge 12.Blev efterfølgende erklæret ufrivillig/uforklarlig barnløs. De kan ikke se nogle problemer med min krop.

Vi har ikke prøvet blive gravide, da vi troede det var en umulighed, men det umulige skete, og jeg blev gravid, men fik en SA i søndags. Vi blev ufattelig glade, da det betyder det kan lykkedes...ufattelig da det ikke har været sket naturligt for mig siden jeg var 17, ( som også endte med SA)..

Han har været lidt tilbageholdende med ville have flere børn, men SAén gjorde ham ked, og med vores alder, vil han nu gerne prøve da det jo kan blive en udfordring for os med min krop. Han er 34 og jeg er 29 (30 rundt om hjørnet, v!) :-)

Men vi har i hvertfald besluttet begynde med det samme, som nu skal der bestilles babyklister, ÆL-teste og købes termometer....Weee!

Så jeg håber at det nu snart vil lykkes mig efter 9 års prøven at ende op med en bebse:-)

Glæder mig til følge jer alle sammen, og høre om en masse pos. teste :-) <3

Knus fra mig:-)

Hej og velkommen til

Hvor er det dejligt at høre, at du er glad for dine bonusbørn, men trist med din SA.

Det har vi desværre også prøvet, og en MA, men har da heldigvis en dreng på 19 mdr. nu

Vi har været igennem ICSI, og SA var en øko-baby, så lige i øjeblikket prøver vi om det kan lykkes igen.

Pøj pøj med bryllup, baby-drømme og bonusbørn

Anmeld

13. maj 2011

Masig

Øv øv sikken besked at få at man ikke kan få børn helt uden grund

Men dejligt at det alligevel har kunne lykkes for jer at blive gravid..  for at der snart er gevinst hos jer..

Det der babyklister, hvad er det for noget du vil bestille? Har nemlig hørt om det, men der er vist flere forskellige slags.. har lidt overvejet den mulighed, da vi har været igang i ½ år nu uden held og intet andet har virket.... Men er det noget man bare kan købe i håndkøb????

Anmeld

21. maj 2011

Jelles

Heysan...undskyld mit sene reply...

jeg har købt denne og er vist nok gravid igen efter en SA sidste måned.... Så blir den siddende, vil jeg sge det har virket godt :-)

http://helsehelse.dk/shop/fructus-femina-populaert-6602p.html

Jeg har ingen bivirkninger af den her, men har fundet et masse andre produkter, men hvor folk skriver en masse bivirkninger...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.