tror sørme vi skal flytte i hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

mama09

msax skriver:

Jeg har hoppet og danset og set på det fineste hus her til aften...

Vi bor i en ret lækker stor lejlighed. 5 værelser og 166 kvm. Men den er lidt (meget) dyr og vi er lidt trætte af vores udlejer.

Lige inden vi skal til at spise, råber Brian op til mig om vi skal flytte? Jeg undre mid lidt over spørgsmålet indtil han begynder at læse højt - også bliver jeg for alvor interesseret.

Hus - centrum - hund tilladt - 185 kvm - brændeovn - have - 5200kr i husleje...

Jeg skynder mig at ringe, men tænker at det sku nok allerede er for sent. Men nej, jeg er den første der ringer og vi er meget velkomne til at komme ned og kigge... Så efter maden kommer vi ungerne i barnevognen og triller afsted.

Det er det fineste røde hus, lækkert lyst og med terrasse...

Hende der bor i det nu, ringer til udlejeren imorgen også ringer hun til os, også skal vi nok også lige hilse på udlejeren og skrive en kontrakt under... Det er for vildt...

Manner jeg er glad - nu mangler vi bare de to streger imorgen tidlig  

uhhhhhhhhhhhh fedt fedt fedt TILLYKKE, tør jeg vist godt skrive

og shit det er billigt, hvor bor i nu i landet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

msax

mama09 skriver:

uhhhhhhhhhhhh fedt fedt fedt TILLYKKE, tør jeg vist godt skrive

og shit det er billigt, hvor bor i nu i landet?

Vi bor i Viborg. Ja det er dejligt billigt, det er 2000 billigere end det vi bor i nu...

Anmeld

11. maj 2011

Bondepigen

Neeeej tillykke!!! Det er jo en drøm der går i opfyldelse!

Det er lige sådan noget vi går og drømmer om. I stedet for at bo på første sal i en skod lejlighed, som ikke bliver passet af udlejer. Og tænk sig at have en have som ungerne kunne boltre sig i. så kunne man osse have et svømmebassin...

Anmeld

11. maj 2011

Lilac

iiiih, hvor er det bare fedt for jer!!!! Sikke en masse skønne ting der sker i jeres liv 

Anmeld

14. maj 2011

anna-jonas

Wauw............Havde sgu' lige overset dette indlæg. Tillykke Mette..............flot hus, og billig leje. Er det tidsbegrænset?. Hvor ligger det??

Anmeld

15. maj 2011

msax

anna-jonas skriver:

Wauw............Havde sgu' lige overset dette indlæg. Tillykke Mette..............flot hus, og billig leje. Er det tidsbegrænset?. Hvor ligger det??

Hej Mette

Der er ingen tidsbegrænsning på... så vi planlægger at blive boende LÆNGE...

Det ligger stadig i Viborg (centrum), lige omme på den anden side af banen. Der bliver lidt længere indtil byen, men ikke noget der betyder noget. Det er stadig gåafsted (10-15 min).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.