tror sørme vi skal flytte i hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

msax

Jeg har hoppet og danset og set på det fineste hus her til aften...

Vi bor i en ret lækker stor lejlighed. 5 værelser og 166 kvm. Men den er lidt (meget) dyr og vi er lidt trætte af vores udlejer.

Lige inden vi skal til at spise, råber Brian op til mig om vi skal flytte? Jeg undre mid lidt over spørgsmålet indtil han begynder at læse højt - også bliver jeg for alvor interesseret.

Hus - centrum - hund tilladt - 185 kvm - brændeovn - have - 5200kr i husleje...

Jeg skynder mig at ringe, men tænker at det sku nok allerede er for sent. Men nej, jeg er den første der ringer og vi er meget velkomne til at komme ned og kigge... Så efter maden kommer vi ungerne i barnevognen og triller afsted.

Det er det fineste røde hus, lækkert lyst og med terrasse...

Hende der bor i det nu, ringer til udlejeren imorgen også ringer hun til os, også skal vi nok også lige hilse på udlejeren og skrive en kontrakt under... Det er for vildt...

Manner jeg er glad - nu mangler vi bare de to streger imorgen tidlig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Rosa

Uha, det gik stærkt! Har I chekket tilstandsrapporten og haft en håndbærker med ude og kigge på det? Eller det er jo selvfølgelig en lejebolig, så det behøves måske ikke... I don't know  Og tillykke for pokker!!!

Anmeld

10. maj 2011

msax

Rosa skriver:

Uha, det gik stærkt! Har I chekket tilstandsrapporten og haft en håndbærker med ude og kigge på det?  Og tillykke for pokker!!!

Vi skal bare bo til leje, skal man også tjekke tilstandsrapport der?

Anmeld

10. maj 2011

Rosa

msax skriver:

Vi skal bare bo til leje, skal man også tjekke tilstandsrapport der?

Jeg rettede lige i mit indlæg, sorry - jeg aner det faktisk ikke... Det er mere sådan noget med skimmelsvamp og asbest og al den slags skræmmehistoriehalløj jeg tænkte på 

Anmeld

10. maj 2011

msax

Rosa skriver:

Jeg rettede lige i mit indlæg, sorry - jeg aner det faktisk ikke... Det er mere sådan noget med skimmelsvamp og asbest og al den slags skræmmehistoriehalløj jeg tænkte på 

Det tror jeg ikke der er noget af. Det er en gammel fin muremester Villa og der lugtede på ingen måde i kælderen eller i skunken under taget...

Og hvis der er noget bøvl - så flytter vi jo bare igen...

Anmeld

10. maj 2011

Rosa

msax skriver:

Det tror jeg ikke der er noget af. Det er en gammel fin muremester Villa og der lugtede på ingen måde i kælderen eller i skunken under taget...

Og hvis der er noget bøvl - så flytter vi jo bare igen...

Ja det er jo det man kan med lejeboliger  Men det lyder da superfedt!!!! 

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Jeg har hoppet og danset og set på det fineste hus her til aften...

Vi bor i en ret lækker stor lejlighed. 5 værelser og 166 kvm. Men den er lidt (meget) dyr og vi er lidt trætte af vores udlejer.

Lige inden vi skal til at spise, råber Brian op til mig om vi skal flytte? Jeg undre mid lidt over spørgsmålet indtil han begynder at læse højt - også bliver jeg for alvor interesseret.

Hus - centrum - hund tilladt - 185 kvm - brændeovn - have - 5200kr i husleje...

Jeg skynder mig at ringe, men tænker at det sku nok allerede er for sent. Men nej, jeg er den første der ringer og vi er meget velkomne til at komme ned og kigge... Så efter maden kommer vi ungerne i barnevognen og triller afsted.

Det er det fineste røde hus, lækkert lyst og med terrasse...

Hende der bor i det nu, ringer til udlejeren imorgen også ringer hun til os, også skal vi nok også lige hilse på udlejeren og skrive en kontrakt under... Det er for vildt...

Manner jeg er glad - nu mangler vi bare de to streger imorgen tidlig  

Altså da, hvor dejligt. Sikke det kører derudaf   

Håber det fortsætter!!   2 streger imorgen, osv...

Anmeld

10. maj 2011

Ida.

Ej hvor spændende Mette!!! Hvor ligger det henne - og det er da sindssygt billigt!!!

Anmeld

10. maj 2011

msax

Ida. skriver:

Ej hvor spændende Mette!!! Hvor ligger det henne - og det er da sindssygt billigt!!!

Det ligger lige omme på den anden side af banen - middaghøjvej nr 47...

det er både billigt og DEJLIGT... jeg smiler og er så glad lige nu

Anmeld

10. maj 2011

msax

JustAnotherName skriver:

Altså da, hvor dejligt. Sikke det kører derudaf   

Håber det fortsætter!!   2 streger imorgen, osv...

ja - nogen gange føler jeg mig ualmindeligt heldig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.