Doven!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Skriv endelig en pb til mig, så kan vi lige tage en snak

er du da det? eller har du bare total styr på sådan noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

er du da det? eller har du bare total styr på sådan noget 

det er min drøm at blive det bliver færdig med min uddannelse (forhåbentlig ) her i juni og kan så kalde mig serviceøkonom med speciale i sport og event management Min store drøm er at blive bryllupsarrangør, men jeg har ingen erfaring.. kun med andre events og fester Men jeg skal jo starte et sted

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det er min drøm at blive det bliver færdig med min uddannelse (forhåbentlig ) her i juni og kan så kalde mig serviceøkonom med speciale i sport og event management Min store drøm er at blive bryllupsarrangør, men jeg har ingen erfaring.. kun med andre events og fester Men jeg skal jo starte et sted

hvor fedt  

jeg har ikke engang fundet dato har lidt jeg gerne vil giftes den 10 juni. men det er først i 2017 hvis det skal være lørdag ,, 

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

hvor fedt  

jeg har ikke engang fundet dato har lidt jeg gerne vil giftes den 10 juni. men det er først i 2017 hvis det skal være lørdag ,, 

så er der da god tid til at planlægge hihi!

Ej.. du skal være meget velkommen til at skrive til mig...

knus

Anmeld

10. maj 2011

Kay

Caroline86 skriver:

så er der da god tid til at planlægge hihi!

Ej.. du skal være meget velkommen til at skrive til mig...

knus

hmm gælder det også os andre... altså at vi må skrive til dig?? er nemlig selv igang med planlægning... af et utraditionelt bryllup... og føler jeg glemmer ting...

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

Kay skriver:

hmm gælder det også os andre... altså at vi må skrive til dig?? er nemlig selv igang med planlægning... af et utraditionelt bryllup... og føler jeg glemmer ting...

selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.