Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: Skriv endelig en pb til mig, så kan vi lige tage en snak
Skriv endelig en pb til mig, så kan vi lige tage en snak
er du da det? eller har du bare total styr på sådan noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: er du da det? eller har du bare total styr på sådan noget
det er min drøm at blive det bliver færdig med min uddannelse (forhåbentlig ) her i juni og kan så kalde mig serviceøkonom med speciale i sport og event management Min store drøm er at blive bryllupsarrangør, men jeg har ingen erfaring.. kun med andre events og fester Men jeg skal jo starte et sted
Caroline86 skriver: det er min drøm at blive det bliver færdig med min uddannelse (forhåbentlig ) her i juni og kan så kalde mig serviceøkonom med speciale i sport og event management Min store drøm er at blive bryllupsarrangør, men jeg har ingen erfaring.. kun med andre events og fester Men jeg skal jo starte et sted
hvor fedt
jeg har ikke engang fundet dato har lidt jeg gerne vil giftes den 10 juni. men det er først i 2017 hvis det skal være lørdag ,,
Anonym skriver: hvor fedt jeg har ikke engang fundet dato har lidt jeg gerne vil giftes den 10 juni. men det er først i 2017 hvis det skal være lørdag ,,
så er der da god tid til at planlægge hihi!
Ej.. du skal være meget velkommen til at skrive til mig...
knus
Caroline86 skriver: så er der da god tid til at planlægge hihi! Ej.. du skal være meget velkommen til at skrive til mig... knus
hmm gælder det også os andre... altså at vi må skrive til dig?? er nemlig selv igang med planlægning... af et utraditionelt bryllup... og føler jeg glemmer ting...
Kay skriver: hmm gælder det også os andre... altså at vi må skrive til dig?? er nemlig selv igang med planlægning... af et utraditionelt bryllup... og føler jeg glemmer ting...
selvfølgelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128