Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg føler slet ikke jeg kan komme igang med at finde dato eller planlæg bryllup eller noget som helst synes der er så mange ting man skal huske og jeg orker det virkelig ikke og det skal være vores begges drømmebryllup da min kære forlovede os er lidt af en prinsesse :*
men nogen der har nogle gode råd.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: jeg føler slet ikke jeg kan komme igang med at finde dato eller planlæg bryllup eller noget som helst synes der er så mange ting man skal huske og jeg orker det virkelig ikke og det skal være vores begges drømmebryllup da min kære forlovede os er lidt af en prinsesse :* men nogen der har nogle gode råd.
Find ud af, hvad hun vil have og gå efter det. Er du sikker på, der ikke ligger andet end dovenskab bag den manglende planlægning?
Baagøe skriver: Find ud af, hvad hun vil have og gå efter det. Er du sikker på, der ikke ligger andet end dovenskab bag den manglende planlægning?
hvad mener du med det?
Anonym skriver: hvad mener du med det?
Ja, om du måske tvivler på giftermålet
Baagøe skriver: Ja, om du måske tvivler på giftermålet
ej det er bare dovenskab,
havde først sådan jeg aldrig skulle giftes, og det fik han så lavet om på, så da han gik på knæ værlede jeg,
Anonym skriver: ej det er bare dovenskab, havde først sådan jeg aldrig skulle giftes, og det fik han så lavet om på, så da han gik på knæ værlede jeg,
Så er det vel blot at komme i gang eller overlade roret til ham
tjah men det nok mest mig der har styr på alle de der ting mest og han vil jo os gerne have det er mit drømmebryllup
hvad med at hyre en bryllupsarrangør hvis du synes det er for uoverskueligt at stå med det selv?
Caroline86 skriver: hvad med at hyre en bryllupsarrangør hvis du synes det er for uoverskueligt at stå med det selv?
det overvejer jeg virkelig os.
Anonym skriver: det overvejer jeg virkelig os.
Skriv endelig en pb til mig, så kan vi lige tage en snak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128