Doven!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg føler slet ikke jeg kan komme igang med at finde dato eller planlæg bryllup eller noget som helst synes der er så mange ting man skal huske og jeg orker det virkelig ikke og det skal være vores begges drømmebryllup da min kære forlovede os er lidt af en prinsesse :*

men nogen der har nogle gode råd. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Pige2009

Anonym skriver:

jeg føler slet ikke jeg kan komme igang med at finde dato eller planlæg bryllup eller noget som helst synes der er så mange ting man skal huske og jeg orker det virkelig ikke og det skal være vores begges drømmebryllup da min kære forlovede os er lidt af en prinsesse :*

men nogen der har nogle gode råd. 

Find ud af, hvad hun vil have og gå efter det. Er du sikker på, der ikke ligger andet end dovenskab bag den manglende planlægning?

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Find ud af, hvad hun vil have og gå efter det. Er du sikker på, der ikke ligger andet end dovenskab bag den manglende planlægning?

hvad mener du med det? 

Anmeld

10. maj 2011

Pige2009

Anonym skriver:

hvad mener du med det? 

Ja, om du måske tvivler på giftermålet

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ja, om du måske tvivler på giftermålet

ej det er bare dovenskab, 

havde først sådan jeg aldrig skulle giftes, og det fik han så lavet om på, så da han gik på knæ værlede jeg, 

Anmeld

10. maj 2011

Pige2009

Anonym skriver:

ej det er bare dovenskab, 

havde først sådan jeg aldrig skulle giftes, og det fik han så lavet om på, så da han gik på knæ værlede jeg, 

Så er det vel blot at komme i gang eller overlade roret til ham

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

tjah men det nok mest mig der har styr på alle de der ting mest og han vil jo os gerne have det er mit drømmebryllup

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

hvad med at hyre en bryllupsarrangør hvis du synes det er for uoverskueligt at stå med det selv?

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hvad med at hyre en bryllupsarrangør hvis du synes det er for uoverskueligt at stå med det selv?

det overvejer jeg virkelig os. 

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

det overvejer jeg virkelig os. 

Skriv endelig en pb til mig, så kan vi lige tage en snak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.