hårfjerning på ben......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Kay

BabyMus skriver:

Nåå ja okay, skrev lige forkert hehe. (: Men tænkte bare på om det bare var sådan noget helt almindeligt noget, altså som man bare bruger normalt til at vaske hår i? For det har jeg aldrig hørt før. Men smart hvis man bare kan bruge det. (:

jeps sådan noget helt almindeligt noget...

jeg bruger godt nok noget lidt dyre til mit hår... men bruger den billigeste jeg kan finde til mine ben... og det virker fint...

fik engang en sprey balsam, som jeg sys gjorde mit hår fedtet... og så havde jeg ik mere skum en dag og tænkte... hmmm... prøver lige... og det virker helt perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

BabyMus

Kay skriver:

jeps sådan noget helt almindeligt noget...

jeg bruger godt nok noget lidt dyre til mit hår... men bruger den billigeste jeg kan finde til mine ben... og det virker fint...

fik engang en sprey balsam, som jeg sys gjorde mit hår fedtet... og så havde jeg ik mere skum en dag og tænkte... hmmm... prøver lige... og det virker helt perfekt

Gud hvor smart, det må jeg prøve. (:

Den jeg bruger nu er nemlig ved at være tom, så kunne man jo lige prøve ad der. Tak for tippet. (:

Anmeld

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

Dictes mor skriver:

Ja har engang prøvet sådan en, men nu er jeg jo en af de heldige, som kan kalde sig buskkvinde, og jeg skulle bruge den fem gange samme sted før alle hårene var væk, det tog en krig og gjorde ondt af helvedes til... Tror du, at det er fordi jeg har prøvet en, som var dårlig?

Øv det var da ikke rart! Jeg skal desværre ikke kunne sige om det er epilatoren, brugen af den, eller din behåring.

Men jah, første gang kan gøre siiindsygt ondt! Det er nemmere at holde det nede og man skal endelig ikke vente til alle hår er vokset ud med at gøre det igen hehe.

Anmeld

12. maj 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg bruger bare bodyshampoo... når jeg har sæbet ind og så skraber..

Og stænger "med mere" bli'r bøde og glatte som ål i gele!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.