hårfjerning på ben......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Maja88

en venus skraber og så bare med vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Jeg bruger epilator! Man får selvfølgelig røde knopper lige efter, men det fortager sig hurtigt.

Det er dejligt ikke at skulle tænke på behåring så ofte!

kan du anbefale en??

Anmeld

11. maj 2011

Marco2

Epilator og derefter smører jeg med noget creme fra kosmetologen som hæmmer væksten. Så holder det længere og hårvæksten bliver mindre og mindre med tiden.

Anmeld

11. maj 2011

Frk.S

Jeg bruger også epilator. Jeg kan godt få lidt knopper efter, men det forsvinder, og det holder bare meget længere.

Anmeld

11. maj 2011

Sphynxlover

Jeg bruger mac 3 til fyre da jeg synes de er mere effektive en dem til kvinder - barbergele og en rigtig lækker skrub med olie fra origins efterfulgt af en lækker creme fra origins (elsker det mærke) det er dyrt men alle pengene værd

Anmeld

11. maj 2011

camilla_agermose

jeg har også døjet med røde knopper på benene (døjer stadig meget med bikinilinjen - dont know what to do!)

men med hensyn til benene handler det om at blødgøre huden først, altså noget gel, skum eller balsam på og så lige giv det et minuts tid på før man barberer. - eller endnu bedre, barber dig (også med gel og sådan), i slutningen af badet, så er huden blødgjort. og bagefter en uparfumeret fugtighedscreme.

Vigtigst af alt - et rent barberblad.

Anmeld

11. maj 2011

Ka+Ma=Be

kan du anbefale en??

Jeg har den der hedder Philips Satinelle Epilator Jeg er super glad for den, men den er et par år gammel, så der er nok kommet noget bedre på markedet - kunne jeg forestille mig

http://www.philips.dk/c/harfjerning/satinelle-hele-kroppen-med-skaer-hp6509_01/prd/

Anmeld

12. maj 2011

BabyMus

Kay skriver:

ja bare ikke shampoo.... men balsam...

Nåå ja okay, skrev lige forkert hehe. (: Men tænkte bare på om det bare var sådan noget helt almindeligt noget, altså som man bare bruger normalt til at vaske hår i? For det har jeg aldrig hørt før. Men smart hvis man bare kan bruge det. (:

Anmeld

12. maj 2011

Dictes mor

Katte87 skriver:

Jeg har den der hedder Philips Satinelle Epilator Jeg er super glad for den, men den er et par år gammel, så der er nok kommet noget bedre på markedet - kunne jeg forestille mig

http://www.philips.dk/c/harfjerning/satinelle-hele-kroppen-med-skaer-hp6509_01/prd/

Ja har engang prøvet sådan en, men nu er jeg jo en af de heldige, som kan kalde sig buskkvinde, og jeg skulle bruge den fem gange samme sted før alle hårene var væk, det tog en krig og gjorde ondt af helvedes til... Tror du, at det er fordi jeg har prøvet en, som var dårlig?

Anmeld

12. maj 2011

Dictes mor

Nogen der har erfaring med sådan en her?

http://www.philips.dk/c/lumea-barbering/171053/cat/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.