Freja har skoldkopper, øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2008

Lene76

Nåh lille pus.... håber hun er hurtigt over det.
Det er bare slet ik sjovt når de små er syge... viktor er stadigæk ik ovenpå efter han lungebetændelse, det var enda så slemt lørdag at vagtlægen ville ha ham indlagt, fik ham dog overbevist om noget andet så søndag var feberen faldet og ja idag har han ingen feber.. dog hoster han stadigvæk som en søløve.

Go bedring med lille freja prik :)

Knus fra Lene og søløven viktor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] Hun havde igår et par stykker og manden og jeg var stadig i tvivl om det nu også kunne være de små forbistret skoldkopper. Men tak for kaffe, det er jeg OVERHOVEDET ikke i tvivl om idag :( De vrimler bare frem på hendes lille tykke krop. Hun har dem endda i øjet også :'( stakkels lille Freja :'( Hun har feber og har bare grædt og grædt her til morgen...og så brækkede hun sig ud over hele sengen (altså vores seng) :@ Havde sgu ellers lige fået nyt sengetøj på i går aftes, men så kan jeg da bare starte forfra....som om jeg ikke har andet at lave >( KH Grynt og frk prik[/citat] Æv :( Jeg troede de blev vaccineret mod det ??? - eller måske har jeg bare drømt....god bedring til Freja!!! kh Birgitte

Anmeld

25. februar 2008

Grynt

Hej tøser og 1000 tak for jeres opmundringere, det varmer sgu virkeligt :)...øvvvv nu begynder jeg bare at tude igen fordi I er så fantastiske en flok quinder der bare altid er der med opmundring og trøstende ord :'( Freja har sovet til middag og da hun vågnede igen er der nok kommet endnu 50 skoldkopper. :( gad vide hvor mange der dukker op...har opgivet at tælle dem :-o Og til Ny mor/ Birgitte, nej man kan ikke vaccinere mod skoldkopper, det du tænker på er måske rødehunde? Knus Grynt som stadig tuder og Freja Prik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.