Freja har skoldkopper, øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Grynt

Hun havde igår et par stykker og manden og jeg var stadig i tvivl om det nu også kunne være de små forbistret skoldkopper. Men tak for kaffe, det er jeg OVERHOVEDET ikke i tvivl om idag :( De vrimler bare frem på hendes lille tykke krop. Hun har dem endda i øjet også :'( stakkels lille Freja :'( Hun har feber og har bare grædt og grædt her til morgen...og så brækkede hun sig ud over hele sengen (altså vores seng) :@ Havde sgu ellers lige fået nyt sengetøj på i går aftes, men så kan jeg da bare starte forfra....som om jeg ikke har andet at lave >( KH Grynt og frk prik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Loggidut

arrrg...og så håber jeg lige du har delt ud af de kopper der....for vi vil også have dem, promte med det samme....!
men synd er det sgu...det er ikke nemt når man ikke kan trøste dem!
rigtig god bedring til jer...håber det snart går bedre 8D

Anmeld

25. februar 2008

Kaufie

Åh..... stakkels lille Freja - det er bare slet ikke sjovt at være syg når man er så lille - og stakkels mor - for hvad pokker skal man lige gøre for at trøste de små pus, der jo ikke ved det hele holder op igen....

Men når det så er sagt, så må du da også gerne sende en prik eller to denne vej - vil meget gerne have det overstået inden jobbet kalder 1/4.

God bedring til Freja

Mette,

Anmeld

25. februar 2008

Anja

Hej

Tror det ofte er lettere med de børnesygdomme, når ungerne er små.

Da Jonas havde skoldkopper købte vi en spray med kløestillende salv på apoteket, det var super effektivt.

Anmeld

25. februar 2008

Rasmine

Vi/jeg vil også gerne have dem overstået. Go' ide med det kløestillende, anede ikke sådan noget fandtes... "Da jeg var barn", tror jeg ikke det fandtes???

Anmeld

25. februar 2008

Kaufie

Mebach skriver:

"Da jeg var barn", tror jeg ikke det fandtes???

Der var meget, der ikke fandtes da vi var børn...... Eller også var vores mødre da nogen slemme nogen, sådan at lade os lege med alle de farlige ting, ikke spænde os ordentligt fast, smøre os med alskens farlige kemikalier osvosv......

Anmeld

25. februar 2008

Rasmine

Pheew...Betyder det at vi er...gamle??? :$

Og ja, hvor rystende at tænke på at vi blev smækket ind på bagsædet i bilen, den stol, og sele eller noget.

Anmeld

25. februar 2008

ivfmarie

Stakkels Freja...
og stakkels Frejas forældre :) det er vel næsten dem der har det sværest i denne tid?
Nu er det så spændende at se om alle bebserne fra i onsdag dukker op med prikker om 2-3 uger?

Marie - der ønsker god bedring!

Anmeld

25. februar 2008

linemus

Øv stakkels pus. Det er ikke sjovt, når de er syge og kede af det.

Signe græder også meget pga. hoste, som jeg tror, gør ondt, men er heldigvis i bedring.

God bedring til Freja!

Knus Line

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

kan man mon være så heldig at Grynt også render med smitten...og har smittet mig...som så smitter tif...ohhh...jeg vil så gerne have de prikker på tif...lol 8D

knus fra sloggi...nu med ønsketænkning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.