Milka skriver:
what!!? hvad sker der for freja? hvor længe har det stået på? nu bliver jeg helt angst. luca synes for tiden at middagsluren kun skal vare knap en time. er det sådan det starter mon, trapper de ned? 
er det hårdt at være på arbejde igen?
se lige hvor fine blomsterne er ... tror det er en buket der holder længe. a gift that keeps on giving!
Freja besluttede for ca. 14 dage siden at gå fra 2½-3 timers middagslur til ingen lur. Hvis vi lægger hende i seng, ligger hun 2½-3 timer i sengen og leger og synger, så der er nok ikke så meget at gøre...
Det er super hårdt, især lige for tiden fordi hun ikke helt kan undvære den, så hun er meget ked at det og pylret når hun kommer hjem.
Det er rocker-hårdt at være startet igen, primært pga. Siljas modvilje mod nattesøvn. Bortset fra det er det skønt. Det er rart at komme ud af barsels-boblen og ud i det pulveriserende erhvervsliv

Jeg kan godt mærke at jeg er blevet lidt "tøset" og følsom af at gå hjemme. Det er godt til mig at komme tilbage hvor en deadline er en deadline og der ikke er så meget plads til hverken fnidder eller undskyldninger. Jeg var blevet helt humaniora ramt til sidst...
Jeg havde glemt hvor befriende det er ikke at skulle argumentere og forhandle osv, omkring alting, men når jeg siger hop! er svaret som regel "Hvor højt?" Ikke noget pis, vi har en opgave der skal løses så det gør vi!
Anmeld