hos frisøren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Milka

Skouboe skriver:

Jeg kunne se på billeder af dine to skønne unger i timevis... og lige så snart jeg har fået hovedet lidt oven vande må vi finde ud af noget med at ses... det er jo blevet meget nemmere nu hvor Freja pludseligt har besluttet at hun er for gammel til middagslur!

what!!? hvad sker der for freja? hvor længe har det stået på? nu bliver jeg helt angst. luca synes for tiden at middagsluren kun skal vare knap en time. er det sådan det starter mon, trapper de ned? 

er det hårdt at være på arbejde igen?

se lige hvor fine blomsterne er ... tror det er en buket der holder længe. a gift that keeps on giving!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Rosa

Superfint hår!!! Og som en anden skriver - helt fantastiske kjoler 

Anmeld

10. maj 2011

msax

total lækker trunte...

jge nænner ikke at klippe Mille, men hun vil heldigvis også gerne have elastiker og klemmer i...

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Det er da simpelthen så fint!  Super sødt!! Glæder mig til at se billeder fra imorgen også  ....Det er et par møg-lækre tøser du har, Camilla  

Anmeld

10. maj 2011

Skouboe

Milka skriver:

what!!? hvad sker der for freja? hvor længe har det stået på? nu bliver jeg helt angst. luca synes for tiden at middagsluren kun skal vare knap en time. er det sådan det starter mon, trapper de ned? 

er det hårdt at være på arbejde igen?

se lige hvor fine blomsterne er ... tror det er en buket der holder længe. a gift that keeps on giving!

Freja besluttede for ca. 14 dage siden at gå fra 2½-3 timers middagslur til ingen lur. Hvis vi lægger hende i seng, ligger hun 2½-3 timer i sengen og leger og synger, så der er nok ikke så meget at gøre...

Det er super hårdt, især lige for tiden fordi hun ikke helt kan undvære den, så hun er meget ked at det og pylret når hun kommer hjem.

Det er rocker-hårdt at være startet igen, primært pga. Siljas modvilje mod nattesøvn. Bortset fra det er det skønt. Det er rart at komme ud af barsels-boblen og ud i det pulveriserende erhvervsliv Jeg kan godt mærke at jeg er blevet lidt "tøset" og følsom af at gå hjemme. Det er godt til mig at komme tilbage hvor en deadline er en deadline og der ikke er så meget plads til hverken fnidder eller undskyldninger. Jeg var blevet helt humaniora ramt til sidst...

Jeg havde glemt hvor befriende det er ikke at skulle argumentere og forhandle osv, omkring alting, men når jeg siger hop! er svaret som regel "Hvor højt?" Ikke noget pis, vi har en opgave der skal løses så det gør vi!

Anmeld

11. maj 2011

Bondepigen

Hvor er hun blevet fin!

Lagde Luca mærke til Liljas nye garn?

Hvor må det være skønt at de gider have kjole på. Vi har flest kjoler til Emma, men hun går i DP med ene drenge og pludselig gider hun bare ikke have kjole på længere, som hun ellers altid har elsket. Håber godt nok det ændrer sig, når hun kommer i børnehave, hvor der forhåbentlig er piger med fine kjoler på...

Anmeld

11. maj 2011

Lilac

Milka skriver:

bille var ikke meget for det, men kunne bestikkes med vingummibamser. her lidt billeder fra dagen, fra da jeg hi-jackede hende fra vuggestuen og til vi hentede luca og tog hjem hun ser bare så sød ud med det nye hår! 

Årh... først og fremmest... jeg smelter altid over dine tøser! Den kjole Luca har på er da bare så fin! 

Hvor er det flot at Lilja, ville sidde så pænt hos frisøren, selvom hun ser en anelse betuttet ud - sikke et fint nyt hår hun har fået sig!

Det bliver spændende hvordan det går med Luca idag 

Anmeld

11. maj 2011

Milka

Skouboe skriver:

Jeg kan godt mærke at jeg er blevet lidt "tøset" og følsom af at gå hjemme

haha!! tøset og følsom, det går sgu ikke pernille 

lækkert for dig, at du er kommet igang igen. må være dejligt (og sundt!) at kunne lægge fokus et andet sted. jeg kan, efter jeg er begyndt i psykologbehandling, pludselig se migselv på en arbejdsplads igen. har jeg ikke kunnet i lang tid! og det er ikke fordi det er det vi arbejder med hos psykologen, det er bare kommet i takt med at der er kommet styr på nogen andre ting. lige nu er det 'bare' en visualisering, men jeg føler mig mere og mere klar til at komme igang igen 

Anmeld

11. maj 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Hvor er hun blevet fin!

Hvor må det være skønt at de gider have kjole på. Vi har flest kjoler til Emma, men hun går i DP med ene drenge og pludselig gider hun bare ikke have kjole på længere, som hun ellers altid har elsket. Håber godt nok det ændrer sig, når hun kommer i børnehave, hvor der forhåbentlig er piger med fine kjoler på...

pigerne ELSKER at have kjole på  af en eller anden grund hedder de "rune" her. 

"mor, bille rune på!" ....  ok, lilja 

Anmeld

11. maj 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Hvor er hun blevet fin!

og ja, hun lagde mærke til det  ved morgenbordet snakkede lilja meget om luca's hår og 'saks' og 'senere' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.