hos frisøren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Milka

bille var ikke meget for det, men kunne bestikkes med vingummibamser. her lidt billeder fra dagen, fra da jeg hi-jackede hende fra vuggestuen og til vi hentede luca og tog hjem hun ser bare så sød ud med det nye hår! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Ida.

Det er supercute til hende!!

De der hatte er da bare totalt seje  og hey, nu har de IGEN nogle helt fantastiske kjoler på....skønne unger altså

Anmeld

10. maj 2011

TbCp

Ajjj hvor er hun sød!!! Ja det er de selvfølgelig begge to! Kaster hun lige lidt håndtegn der på første bilelde?

Og vildt fed vogn du har til dem!

Og så skuer mit øje lige et par pude som også ligger herhjemme i vores sofa

Anmeld

10. maj 2011

Milka

Ida. skriver:

Det er supercute til hende!!

De der hatte er da bare totalt seje  og hey, nu har de IGEN nogle helt fantastiske kjoler på....skønne unger altså

hehe ja, flere femkronerskjoler fra den lokale genbrug 

vil gerne lige sige at på det næstsidste billede, der er det altså ikke en ble fyldt med tis hun har på, men en rema 1000 ble der er gul i kanterne. skal vi vædde på det er en mand der har designet dem? svarer til at hygienebind var røde 

Anmeld

10. maj 2011

mama09

Milka skriver:

bille var ikke meget for det, men kunne bestikkes med vingummibamser. her lidt billeder fra dagen, fra da jeg hi-jackede hende fra vuggestuen og til vi hentede luca og tog hjem hun ser bare så sød ud med det nye hår! 

Ja de er virkelig nogen kønne piger og sikke en fed stil de har

Godt hun kunne bestikkes lidt, synes hun sidder pænt

Anmeld

10. maj 2011

Ida.

Milka skriver:

hehe ja, flere femkronerskjoler fra den lokale genbrug 

vil gerne lige sige at på det næstsidste billede, der er det altså ikke en ble fyldt med tis hun har på, men en rema 1000 ble der er gul i kanterne. skal vi vædde på det er en mand der har designet dem? svarer til at hygienebind var røde 

Må indrømme, at jeg faktisk tænkte på, om det var en ble med gevinst i - den er godt nok mindre heldigt designet!!!

Anmeld

10. maj 2011

Milka

TbCp skriver:

Ajjj hvor er hun sød!!! Ja det er de selvfølgelig begge to! Kaster hun lige lidt håndtegn der på første bilelde?

Og vildt fed vogn du har til dem!

Og så skuer mit øje lige et par pude som også ligger herhjemme i vores sofa

den klapvogn er bare så fed! kostede 1500 kr 

de puder, de puder ... jeg elsker dem. vil have flere!

Anmeld

10. maj 2011

Ranarupta

Nøøøj, hvor er det fint!
Og hun sidder bare så roligt, ser det ud til!

Haha, jeg nåede altså også at tænke, at den ble var fyldt til randen
Og ja, jeg er enig, det er nogle virkelig lækre kjoler!  

Anmeld

10. maj 2011

Milka

mama09 skriver:

Ja de er virkelig nogen kønne piger og sikke en fed stil de har

Godt hun kunne bestikkes lidt, synes hun sidder pænt

lige til sidst sad hun pænt -- i starten var hun lidt mere urolig. men næste gang bliver det nok helt uden brok, tror jeg!

Anmeld

10. maj 2011

Skouboe

Jeg kunne se på billeder af dine to skønne unger i timevis... og lige så snart jeg har fået hovedet lidt oven vande må vi finde ud af noget med at ses... det er jo blevet meget nemmere nu hvor Freja pludseligt har besluttet at hun er for gammel til middagslur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.