Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bille var ikke meget for det, men kunne bestikkes med vingummibamser. her lidt billeder fra dagen, fra da jeg hi-jackede hende fra vuggestuen og til vi hentede luca og tog hjem hun ser bare så sød ud med det nye hår!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er supercute til hende!!
De der hatte er da bare totalt seje og hey, nu har de IGEN nogle helt fantastiske kjoler på....skønne unger altså
Ajjj hvor er hun sød!!! Ja det er de selvfølgelig begge to! Kaster hun lige lidt håndtegn der på første bilelde?
Og vildt fed vogn du har til dem!
Og så skuer mit øje lige et par pude som også ligger herhjemme i vores sofa
Ida. skriver: Det er supercute til hende!! De der hatte er da bare totalt seje og hey, nu har de IGEN nogle helt fantastiske kjoler på....skønne unger altså
hehe ja, flere femkronerskjoler fra den lokale genbrug
vil gerne lige sige at på det næstsidste billede, der er det altså ikke en ble fyldt med tis hun har på, men en rema 1000 ble der er gul i kanterne. skal vi vædde på det er en mand der har designet dem? svarer til at hygienebind var røde
Milka skriver: bille var ikke meget for det, men kunne bestikkes med vingummibamser. her lidt billeder fra dagen, fra da jeg hi-jackede hende fra vuggestuen og til vi hentede luca og tog hjem hun ser bare så sød ud med det nye hår!
Ja de er virkelig nogen kønne piger og sikke en fed stil de har
Godt hun kunne bestikkes lidt, synes hun sidder pænt
Milka skriver: hehe ja, flere femkronerskjoler fra den lokale genbrug vil gerne lige sige at på det næstsidste billede, der er det altså ikke en ble fyldt med tis hun har på, men en rema 1000 ble der er gul i kanterne. skal vi vædde på det er en mand der har designet dem? svarer til at hygienebind var røde
Må indrømme, at jeg faktisk tænkte på, om det var en ble med gevinst i - den er godt nok mindre heldigt designet!!!
TbCp skriver: Ajjj hvor er hun sød!!! Ja det er de selvfølgelig begge to! Kaster hun lige lidt håndtegn der på første bilelde? Og vildt fed vogn du har til dem! Og så skuer mit øje lige et par pude som også ligger herhjemme i vores sofa
den klapvogn er bare så fed! kostede 1500 kr
de puder, de puder ... jeg elsker dem. vil have flere!
Nøøøj, hvor er det fint!Og hun sidder bare så roligt, ser det ud til!
Haha, jeg nåede altså også at tænke, at den ble var fyldt til randen Og ja, jeg er enig, det er nogle virkelig lækre kjoler!
mama09 skriver: Ja de er virkelig nogen kønne piger og sikke en fed stil de har Godt hun kunne bestikkes lidt, synes hun sidder pænt
lige til sidst sad hun pænt -- i starten var hun lidt mere urolig. men næste gang bliver det nok helt uden brok, tror jeg!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128