hmmm inspireret af en anden debat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2008

Loggidut

kunne jeg godt tænke mig at vide...

hvor meget har i..eller bruger i på hvert af jeres børn om måneden?

jeg tænker ud over pasning, fritidsaktiviteter, o.s.v.
altså for barnet ret og slet kan overleve...tøj, mad, osv...

bruger i mere end 2200...

jeg er nysgerrig fordi det lige er gået op for mig at vi åbenbart lever for under minimums-beløb...hmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

Joan ( Smallie )

Til tøj og sådan noget bruger vi godt nok ikke ret meget.
Køber meget af hans tøj brugt ellers arver han noget. Og så elsker min mor at sy tøj til ham. Legetøj får han til jul og fødselsdag.

Har lavet værelse til ham og der kommer jo nogen flere udgifter i den tid.
Hvad mad angår får han det samme som os så der er heller ikke ret meget extra udgift ved det. Bruger ca en pakke bleer om ugen.

Ahh den er faktisk svær men vil sige til bare Niels med bleer og mad er det under 1000kr om måneden.

Joan som nok er lidt nærig når det kommer til stykket. Men vi mangler ikke noget

Anmeld

9. november 2008

Kaufie

Den er svær - det er ikke maden til William, der fylder i budgettet. Tøj har han arvet en del af - men før sommeren købte hans far for ca 200o kr tøj og jeg selv har lige brugt 1000 - udover flyverdragt og støvler....

Men ellers er han ramt af at være første barn = godt begavet....altså med legetøj og bøger.... Det sker i hvert fald en gang om ugen, at han liiige får et eller andet nyt....

Så here tror jeg vi ligger lidt over gennemsnittet - uden at ane hvad det så er...

Anmeld

9. november 2008

Plysbjørnen

Tja her lever vi for ca 3000 kr hver 14 dag, og det er til mad tøj osv til os alle sammen...

Betina

Anmeld

9. november 2008

Loggidut

ok, jeg blev da helt nervøs...lol...for jeg ville sgu ikke ane hvor jeg skulle finde ca. 7000 kroner henne om måneden til tre unger...

Anmeld

9. november 2008

Helle30

Til ganske almindeligt vedligehold af 1 stk. barn (mad, tøj osv).....
Det er ikke ret mange penge, det drejer sig om, og det er ihvertfald under 1000 kr. incl. bleer.
Sofie har arvet tøj i stride strømme, og hun spiser jo det samme som vi spiser. Der kan være noget med lidt ekstra vand til badning og strøm til microen (havregrød om morgenen), men det er jo småting.
Egentlig tror jeg, den største daglige merudgift, ift. da vi ikke havde Sofie er: MÆLK. Jeg anslår, det ville være billigere at drikke cola eller øl, men der er så andre ulemper.. Arj spøg til s... Vi har ikke noget madbudget, og jeg regner ikke på de ugifter, jeg har haft til fødevarer. Jeg ved bare, jeg ikke køber anderledes ind.

- Helle

Anmeld

9. november 2008

Muffinmus

aner det virkelig ikke......vi bruger vel 2000 kr på mad til os alle, der ud over køber jeg ret meget tøj og legetøj til ham, en aner ikke hvor meget jeg bruger....for meget vel sagtens, han er møg forkælet60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.