Sagen er den at jeg i dag er gået 2 dage over tid. Det lyder nok ikke af så meget, og er det måske heller ikke. Men min mens plejer kun at variere med 1 dag +/-. Min normale cyklus er på 25 dage, og det er så 27. dag i dag. Sidst jeg fik min mens var normalt nok, men forrige gang var lidt underlig. Manden og jeg har ikke haft sex efter hverken sidste mens eller forrige mens (der har været en del om ørene på os). Hvilket vil sige at jeg har haft mens 2 gange siden sidst vi havde sex, plus jeg også skulle have det denne her gang.
Og jeg har nu i 6 dage haft ondt, ligesom når jeg har mens, bare lidt mildere, sådan on/off, og taget smertestillende 4 gange pga. smerten. I går var der en miniminimini prik blod på papiret, så var sikker på mens var lige ved at være der, men den kom aldrig, og i dag har jeg også to gange haft et par miniprikker blod på papiret.
Jeg tror sådan set ikke på jeg kan være gravid, da jeg jo har haft to gange mens. Men ved ikke hvad jeg skal tro. Kan min mens være helt stoppet?
Nogle dage inden min forrige mens (for 2 gange siden altså - dvs den mens der kom efter sidste omgang sex) testede jeg en test med en svag svag svag skyggestreg, men mens dukkede jo så op efter et par dage, så den var ikke positiv.
Det er bare mærkeligt. Har én gang før oplevet min cyklus har været på 27 dage, men ellers altid 24, 25 (mest) og 26 dage. Og jeg tror faktisk slet ikke min mens kommer i dag, det føles ikke sådan.
Kan der være noget galt med mig?
Anmeld