Ex kæresten!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

karina pigen

men tror mit svar til han bliver:

at jeg ik har det godt med at hun skal måde min søn da jeg føler hun kommer for tæt på, men da det ik kun er min søn men vores og da jeg ved han så gerne vil vise sin søn stolt frem, at han så skal gøre det men mit krav er bare at han forinden dette møde har været sammen med felix alene ville os sige hun ik må holde ham meeeeeen  det ved jeg han ik kan holde og det ville os være lidt underligt at sige..

og vil så understrege at dette ik er let for mig og har det ik godt med det og føler faktisk han er villig til at gøre mig ked for at gøre hende glad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

PeruBaby

lasse kan ik forstå hvorfor jeg ik vi ha det, han vil jo bare vise sin søn frem og vi skal være stolte over at andre gerne vil møde ham.

der ligger mange ting i det her for mig.

1 ja det er hans ex.

2. han har ik haft felix alene endnu og så skal han ha ham alene for første gang på en cafe med hans ex..hmmm

3. jeg synes hun kommer for tæt på kommer ind på mit dumæne ved at felix er med. han er mit kød og blod.

4. kan bare ik se hvorfor hun skal møde vores søn!!!!

jeg synes det svært for ednu engang bliver jeg udstillet som hende den sure der bestemmer over lasse..og endnu mere svært da det nok også bunder i a jeg sgu bliver lidt usikker på det hele når hun kommer på tale..

de har sgu en laaang historie sammen, og neeej det var ik manglende kærlighed der brød dem fra hinanden men fordi hun ville tag en udd lang væk fra hvor de boede. åhhhhh

Hmm, den er altid svær, når der ikke har været et "rigtigt" brud i forholdet, men de bare gik fra hinandnen fordi det ikke lige passede ind i deres liv at være kærester... så kan jeg godt forstå at du har det lidt svært med den ekskæreste.

Har også haft en kæreste der syntes at det var ok at mødes i tide og utide med en af hans ex-kærester, sætte hylder op i hendes nye lejlighed osv. - selvom hun havde en ny kæreste, der efter min mening lige så godt kunne have gjort den slags.

Man har bare ikke lyst til at være hende den sure, men kommer hurtigt til at fremstå sådan pga. manglende forståelse for hvorfor man ikke bare ELSKER sin kærestes ex'er!

Hvis jeg var dig ville jeg helt klart vælge møde hende (selvom du siger at du ikke har lyst til det). Men det er nok også fordi jeg bedre kan håndtere det kendte end det ukendte. På den måde ville du i det mindste vide hvem det er, og du kunne også på den lidt overskudsagtige måde manifestere at han er MEGET OPTAGET af en lykkelig kæreste og fælles barn

Anmeld

12. maj 2011

PeruBaby

karina pigen skriver:

men tror mit svar til han bliver:

at jeg ik har det godt med at hun skal måde min søn da jeg føler hun kommer for tæt på, men da det ik kun er min søn men vores og da jeg ved han så gerne vil vise sin søn stolt frem, at han så skal gøre det men mit krav er bare at han forinden dette møde har været sammen med felix alene ville os sige hun ik må holde ham meeeeeen  det ved jeg han ik kan holde og det ville os være lidt underligt at sige..

og vil så understrege at dette ik er let for mig og har det ik godt med det og føler faktisk han er villig til at gøre mig ked for at gøre hende glad...

Puha, det er ikke sjovt. Lige det der med at lade ex'en holde jeres barn kan jeg godt forstå du har det dårligt med... det er lidt som at lade dem lege far, mor og børn med JERES barn. Den er svær!!

Men du er nødt til at snakke med Lasse om at hans forhold til sin ekskæreste - på hvad plan det end måtte være (for han vil nok komme med den der "jamen, vi er jo bare venner") - sårer dig og at du har det svært med den intensiverede kontakt mellem dem og netop derfor føler det er lidt mærkeligt at hun har så megen interesse i jeres søn...

Anmeld

13. maj 2011

CA

Ej altså! Nu er ekskæresterne ikke det helt store problem her, da Martin aldrig har haft lange forhold. Jeg forestiller mig, hvordan du må ha det. Og helt ærligt Lasse! Jeg forstår godt, at han gerne vil bevare et venskab til hende, for de har jo haft en masse sammen og hvis de stadig fungerer som venner er det jo fint MEN! HVIS det sårer dig, bør han efter min mening stoppe det venskab!

Jeg har selv været ekskæresten. En lang historie, men vi brød heller ikke pga. manglende kærlighed. Vi forblev venner og det blev et usundt venskab med alt for mange følelser. Da han havde opgivet at jeg skiftede mening, fik han en anden kæreste. De blev rigtig glade for hinanden og vi forblev venner. (vi boede meget langt fra hinanden, men snakkede i telefon sammen dagligt - også om natten og også med hinandens familier) Det var ikke noget problem. TROEDE vi. Hans kæreste bad os stoppe og det respekterede han, da han elskede hende. Jeg forstod hans valg, men hverken han eller jeg forstod at vi var et problem. Han valgte at bevare forholdet til hende og de er stadig sammen. Godt valg vil jeg sige! Det var hårdt for os begge, men respekt for at han viste hende den respekt! 

Jeg håber at I finder en løsning. Og jeg håber, at han kan se at det sårer dig. Det er svært at undgå at komme til at virke som hende den sure, men det er nu altså ret så naturligt at du føler det du gør. Jeg ville have det utrolig svært med, at hun skulle se mit barn og HOLDE ham! Ej, det tror jeg faktisk ikke jeg havde givet lov til. Også selvom jeg har stået på den anden side og synes at ekskærestens kæreste var en sur, sippet en. Hun havde jo ret dengang... 

Men hvis hun absolut skulle se ham, ville jeg have det bedst med at tage med. Nok fordi jeg ville forestille mig alt muligt mens jeg sad derhjemme. Så hellere være der! 

Jeg håber I finder en løsning! 

Anmeld

13. maj 2011

Lulle25

I den her situation ville jeg ikke have noget imod at blive kaldt den sure kæreste derhjemme. For det første gad jeg ikke have min kæreste skulle på cafe med en ex, hvorfor skulle han dog det?Min kæreste har det på samme måde med mig, selvom vi har været sammen i 8 år. Hvis jeg stod i din situation ville jeg sige at vores barn da ikke skal møde hende, da jeg jo er imod det. Jeg ville forestille mig at de ville sidde på cafeen og lege far, mor og børn uden mig og det ville jeg slet ikke kunne holde ud. Og ja hun er inde på dit domæne og forstår ikke din kæreste, han står med en dejlig kone, hans første skønne barn og ønske og dele det med sin ex, jeg kan kun sige det som jeg ville føle det, jeg ville blive rasende. 

Håber det er ok jeg er ærlig.

Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.