Ej altså! Nu er ekskæresterne ikke det helt store problem her, da Martin aldrig har haft lange forhold. Jeg forestiller mig, hvordan du må ha det. Og helt ærligt Lasse! Jeg forstår godt, at han gerne vil bevare et venskab til hende, for de har jo haft en masse sammen og hvis de stadig fungerer som venner er det jo fint MEN! HVIS det sårer dig, bør han efter min mening stoppe det venskab!
Jeg har selv været ekskæresten. En lang historie, men vi brød heller ikke pga. manglende kærlighed. Vi forblev venner og det blev et usundt venskab med alt for mange følelser. Da han havde opgivet at jeg skiftede mening, fik han en anden kæreste. De blev rigtig glade for hinanden og vi forblev venner. (vi boede meget langt fra hinanden, men snakkede i telefon sammen dagligt - også om natten og også med hinandens familier) Det var ikke noget problem. TROEDE vi. Hans kæreste bad os stoppe og det respekterede han, da han elskede hende. Jeg forstod hans valg, men hverken han eller jeg forstod at vi var et problem. Han valgte at bevare forholdet til hende og de er stadig sammen. Godt valg vil jeg sige! Det var hårdt for os begge, men respekt for at han viste hende den respekt!
Jeg håber at I finder en løsning. Og jeg håber, at han kan se at det sårer dig. Det er svært at undgå at komme til at virke som hende den sure, men det er nu altså ret så naturligt at du føler det du gør. Jeg ville have det utrolig svært med, at hun skulle se mit barn og HOLDE ham! Ej, det tror jeg faktisk ikke jeg havde givet lov til. Også selvom jeg har stået på den anden side og synes at ekskærestens kæreste var en sur, sippet en. Hun havde jo ret dengang...
Men hvis hun absolut skulle se ham, ville jeg have det bedst med at tage med. Nok fordi jeg ville forestille mig alt muligt mens jeg sad derhjemme. Så hellere være der!
Jeg håber I finder en løsning!
Anmeld