Ex kæresten!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

karina pigen

åhh girls.

har brug for lidt råd... lidt lang

min kære lasse, har siden vi startede med at date sagt at han snakkede med hans ex og at de var gode venner.. og ja de har smset igennem vores forhold. pludselg ( virkede det som for mig) kom han og spurgte om det var okay at de mødtes på cafe og her snakker vi nok 3 år inden i vores forhold.det blev ik til noget den gang men så blev der spurgt igen. hvilke jeg havde det liidt skidt med netop fordi de ik havde ses hinanden i alt den tid vi havde været sammen indtil da..men jeg sagde okay så længe jeg kunne få fat i ham og vidste hvor han var..

og nu kom han for 2 dage siden og sagde at hun havde spurgt om de ik skulle ses og om han ik tog felix med.. det spørger han så mig om var okay.

og det er så her jeg ik helt ved hvad jeg skal svare.. jeg har ligesom ventet mig til de ses  ( selv om det først er nu de er begyndt) men ved ik helt hvordan jeg har det med at hun skal se min søn... 1 ting er lasse, men min søn.. hvorfor skal hun se min søn, ? pha har det stramt over det og samtidlig synes jeg måske jeg overreagere lidt

aaah ved det ik

tøsser what to do??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

CamiRon

Jeg ville sige ja det er ok, men at du følger med da Felix stadig er så lillebitte!

Anmeld

10. maj 2011

JonTri

CamiRon skriver:

Jeg ville sige ja det er ok, men at du følger med da Felix stadig er så lillebitte!

god ide og jeg er enig

Anmeld

10. maj 2011

Diana...

Enig med de andre. Og når hun vil se både din mand og barn vil hun vel også møde dig da du er en del af dem! 

Anmeld

10. maj 2011

karina pigen

CamiRon skriver:

jeg vil ik møde hende, jeg har ik behov for at se hvordan lasses ex forlovede ser ud...

føler sgu bare hun kommer ind på mit domæne ved at møde min søn.. eller det er jo vores.. kan ik forbyde lasse at se hende og vil heller ik men har det sgu svært ved at hun gerne vil møde vores søn. det kommer sgu tæt på..

men kan ik rigtig forklare hvorfor og det vil lasse jo gerne ha.

Anmeld

10. maj 2011

Kildebakken

Det ville jeg nok heller ikke rigitg kunne holde til. Ikke fordi det ikke kunne være ok i nogle tilfælde, fx. hvis de havde holdt kontakten hele vejen igennem. Men når du jo har sagt fra i forhold til at se hende, virker det sådan lidt grænseoverskridende at hun absolut skal se jeres fælles barn. Hvad er det lige hun forsørger at bygge op, hvorhen skal relationen udvikle sig, når du har det lidt halvdårligt med den. Jeg synes faktisk det er ok i et forhold at sige til sin kæreste at hans handling sårer og gør en usikker, også selvom man ved at der ikke er den slags følelser fra hans side. Hvorfor er denne ex-forlovede så vigtig at han vil såre dig for at glæde hende? 

:-)

Anmeld

11. maj 2011

CamiRon

karina pigen skriver:

jeg vil ik møde hende, jeg har ik behov for at se hvordan lasses ex forlovede ser ud...

føler sgu bare hun kommer ind på mit domæne ved at møde min søn.. eller det er jo vores.. kan ik forbyde lasse at se hende og vil heller ik men har det sgu svært ved at hun gerne vil møde vores søn. det kommer sgu tæt på..

men kan ik rigtig forklare hvorfor og det vil lasse jo gerne ha.

Hvis du har det sådan så syntes jeg altså at du skal sige nej, måske om noget tid, men nu er det nej. Hvad er grunden til at hun vil se jeres søn? Jeg ser ingen grund til det!

Anmeld

11. maj 2011

Marco2

hmm … tror altså jeg ville ha' det lidt mærkeligt med at min kæreste skulle på café med ex'en og ha' vores barn med. Og kan nok heller ikke sætte mig helt ind i at Lasse har det behov for at gå på café med ex'en. Selvom de er gode venner mm. kan det vel ikke undgåes at det kan sende nogle lidt skæve signaler. 

Ikke at jeg er sippet og min kæreste gør da som det passer ham, men kunne ikke selv finde på at gå one-on-one på café med en ex-kæreste …

Anmeld

11. maj 2011

PeruBaby

Ej, det dur ikke!

Enten er det KUN ham, hvis I har besluttet at det er ok at de ses eller også er det HELE hans "nye familie"; Altså ham, Felix og dig! Hvis du ikke har lyst til at se hende... ja, så ville jeg sige at Felix heller ikke kommer til det...

Men hvad siger Lasse til det hele?

KH Chris

Anmeld

12. maj 2011

karina pigen

PeruBaby skriver:

Ej, det dur ikke!

Enten er det KUN ham, hvis I har besluttet at det er ok at de ses eller også er det HELE hans "nye familie"; Altså ham, Felix og dig! Hvis du ikke har lyst til at se hende... ja, så ville jeg sige at Felix heller ikke kommer til det...

Men hvad siger Lasse til det hele?

KH Chris

lasse kan ik forstå hvorfor jeg ik vi ha det, han vil jo bare vise sin søn frem og vi skal være stolte over at andre gerne vil møde ham.

der ligger mange ting i det her for mig.

1 ja det er hans ex.

2. han har ik haft felix alene endnu og så skal han ha ham alene for første gang på en cafe med hans ex..hmmm

3. jeg synes hun kommer for tæt på kommer ind på mit dumæne ved at felix er med. han er mit kød og blod.

4. kan bare ik se hvorfor hun skal møde vores søn!!!!

jeg synes det svært for ednu engang bliver jeg udstillet som hende den sure der bestemmer over lasse..og endnu mere svært da det nok også bunder i a jeg sgu bliver lidt usikker på det hele når hun kommer på tale..

de har sgu en laaang historie sammen, og neeej det var ik manglende kærlighed der brød dem fra hinanden men fordi hun ville tag en udd lang væk fra hvor de boede. åhhhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.