Ej, det er da løgn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. november 2008

ivfmarie

Er der slet ingen der sidder og hygger med compen på sådan en grå og trist regnvejrs-søndag??

Jeg har være ekstraordinært på arbejde (fedt med lidt til afspadseringskontoen), så jeg er lovlig undskyldt... Lige nu sover Malte i carporten (forhåbentlig i tørvejr ) , og Freja ser Teletubbies i Sneen for gud ved hvilken gang. Casper har taget hunden med på jagt - så jeg sidder faktisk her og føler mig lidt ensom!!

Hvad fordriver I dagen med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

Loggidut

jeg er her...samtidig med jeg lige diskutere i en anden debat, og jeg gør rent, svigermekanikken kommer til spisning i aften, så jeg er sgu også ved at skrælle kartofler og ridse flæskesteg...

Tif er lige inde og rasere Christians værelse...hæ hæ...men han valgte det sgu selv...

Anmeld

9. november 2008

Lise

Jeg har en ond hovedpine der ikke lader sig overvinde af panodiler

Tror jeg går i seng...

Anmeld

9. november 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Jeg har en ond hovedpine der ikke lader sig overvinde af panodiler

Tror jeg går i seng...

årh øv osse!!!

God bedring, søde!

Anmeld

9. november 2008

Kaufie

Vi har gang i den store oprydning, da storskrald kommer i morgen - og der skal puttes babyting i kælderen (når der er plads)

Men lige nu er der X-files i tv - så holder vi pause...hver for sig...

Anmeld

9. november 2008

ka li ja

jaaaa jeg har været i biffen i dag med morten og xander og se disco ormene.
og i går og fredag havde vi to fyrer på besøg, så vi har rigtig hygget.
grunden til jeg ikke rigtig er på mere, er at min com er fastlåst til vores kommode ovre ved væggen indtil jeg får købt en router, så jeg kan blive ledningdfri igen..
jeg gider simpelthen ikke sidde her på sofaens armlæn og læse og skrive mere end aller højest nødvendigt! øv det er træls.. men regner med at finde en router i bilka i morgen. så sker der forhåbentlig noget!!!
for jeg savner at skrive med jer...
men det er nu heller ikke fordi mange af i andre har så travlt her inde.
men kender alt for godt det med ast den ene dag tager den anden. fuck det er snart jul!!!
gid tiden ville stå stille... bare lidt...

Anmeld

9. november 2008

linemus

ka li ja skriver:

jaaaa jeg har været i biffen i dag med morten og xander og se disco ormene.
og i går og fredag havde vi to fyrer på besøg, så vi har rigtig hygget.
grunden til jeg ikke rigtig er på mere, er at min com er fastlåst til vores kommode ovre ved væggen indtil jeg får købt en router, så jeg kan blive ledningdfri igen..
jeg gider simpelthen ikke sidde her på sofaens armlæn og læse og skrive mere end aller højest nødvendigt! øv det er træls.. men regner med at finde en router i bilka i morgen. så sker der forhåbentlig noget!!!
for jeg savner at skrive med jer...
men det er nu heller ikke fordi mange af i andre har så travlt her inde.
men kender alt for godt det med ast den ene dag tager den anden. fuck det er snart jul!!!
gid tiden ville stå stille... bare lidt...

Var den go' filmen? Har I været i biffen med ham før og er det godt? Sebastian har nemlig aldrig prøvet det, men hans far har tænkt lidt på at lave en far/søn tur...

Ja, lad tiden stå stille lidt... så kan det være jeg kan nå at blive færdig

Savner også dig herinde, selvom jeg selv ikke er så aktiv...

Anmeld

10. november 2008

ka li ja

det var første gang vi havde ham med i biffen. og det var fedt at ha ham alene uden arthur. det er næsten altid alexanders behov der bliver tilsidesat, fordi han kan så meget selv og arthur ´stadig skal ha så meget hjælp. så moster overtog den bette og så drog far, xander og jeg afsted!
filmen varede kun 1 time og 15 min, og det var egentlig kun de sidste 10 min han ikke rigtig kunne sidde stille mer. men vi så hele filme. jeg syntes det var flot i forhold til hvor meget krudt i røven han egentlig har!
filmen kan jo diskuteres om den er go. jeg køber den i hvert fald ikke på dvd... så go syntes jeg nu ikke den var. men ok sød

og jeg savner også dig linemusen!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.