Storm vores kære søn <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

LRJ

Babyklar skriver:

Yes det er han nemlig ! - helt igennem soldat - han er så vild med det.. men det er første gang han skal syd på og eneste gang siger han, for han ville ikke når storm bliver ældre og kan forstå at far er væk.. hvis du forstår.. men ja et halvt år er laaangtid.. men han kommer hjem på 3ugers ferie imellem de 6mdr.. og det blir i julen ..

Hehe det kunne jeg næsten regne ud Men sys godt nok 6 mdr er lang tid , Men det skal du nok klare Altså min kæreste Arbejder rigtigt meget, Så jeg har fungeret som alene mor det meste af tiden

Men Dejligt at han ikke vil afsted igen, så i kan koncentrere jer om Storm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

Hehe det kunne jeg næsten regne ud Men sys godt nok 6 mdr er lang tid , Men det skal du nok klare Altså min kæreste Arbejder rigtigt meget, Så jeg har fungeret som alene mor det meste af tiden

Men Dejligt at han ikke vil afsted igen, så i kan koncentrere jer om Storm

vi må bare være stærke - ligesom dig som fungere som alene mor .. ja så har han sagt det er os det skal handle om når han kommer hjem

evt du kan hjælpe mig, ved du hvor jeg kan finde skarbalonen til den her ? (vedhæftet billede) - tænkte herinde eller på nettet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2011

LRJ

Babyklar skriver:

vi må bare være stærke - ligesom dig som fungere som alene mor .. ja så har han sagt det er os det skal handle om når han kommer hjem

evt du kan hjælpe mig, ved du hvor jeg kan finde skarbalonen til den her ? (vedhæftet billede) - tænkte herinde eller på nettet?

Ja nemlig

Jeg går igang med at kigge lidt Skal nok holde øjne og ører åbne ang den

Anmeld

11. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

Ja nemlig

Jeg går igang med at kigge lidt Skal nok holde øjne og ører åbne ang den

1000 tak er nemlig ved at være på barbund med at finde den heh ..

Anmeld

11. maj 2011

LRJ

Babyklar skriver:

1000 tak er nemlig ved at være på barbund med at finde den heh ..

Har fundet en der har lavet den i en anden udgave men jeg vil tage til Frisør nu, og så skal jeg nok lede videre når jeg kommer hjem

Anmeld

12. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

Har fundet en der har lavet den i en anden udgave men jeg vil tage til Frisør nu, og så skal jeg nok lede videre når jeg kommer hjem

okey tak for din hjælp

Anmeld

12. maj 2011

LRJ

Babyklar skriver:

okey tak for din hjælp

Har du fundet den ? For har lige skrevet til en der laver dem om jeg kan få skabelonen, som jeg fandt på google

Anmeld

12. maj 2011

Mormilla

Babyklar skriver:

Storms sundhedspejske var på besøg igår for første gang   Storm vejr nu 2750g 49cm og er 3uger og 3dage gammel  (som tiden dog flyver afsted) ..

Storm har siden i Tirsdags taget 321g på, og mor her var chokeret - men meget stolt ..  - han er os begyndt at få noget af nogen basun kinder den lækker'mås ! ..

Ellers har vi alle 3 det godt - farmand får barsel fra på fredag så det ser vi meget frem til

Hvordan sover jeres børn om natten som har den alder som Storm ?

Her får i lidt billeder

Med venlig hilsen Den lykkelige familie på 3   

Åh hvor er han dejlig

Min bette pige er 6 uger gammel. Hun vågner mellem 4-5 om morgen. Der har hun så os været vågen fra kl.17-22.

Anmeld

12. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

Har du fundet den ? For har lige skrevet til en der laver dem om jeg kan få skabelonen, som jeg fandt på google

nej har ikk fundet den endnu :s

Anmeld

12. maj 2011

Moar2011

Mormilla skriver:

Åh hvor er han dejlig

Min bette pige er 6 uger gammel. Hun vågner mellem 4-5 om morgen. Der har hun så os været vågen fra kl.17-22.

Gjorde du noget for at hun sov mere ? eller kom det bare lige pludselige .. storm er en månede på lørdag.. han var vågen igår 3-4timer, men sov alligevel kun 2timer og sådan gik hele natten, som om han har svært ved at finde ro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.