Storm vores kære søn <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.321 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Moar2011

Storms sundhedspejske var på besøg igår for første gang   Storm vejr nu 2750g 49cm og er 3uger og 3dage gammel  (som tiden dog flyver afsted) ..

Storm har siden i Tirsdags taget 321g på, og mor her var chokeret - men meget stolt ..  - han er os begyndt at få noget af nogen basun kinder den lækker'mås ! ..

Ellers har vi alle 3 det godt - farmand får barsel fra på fredag så det ser vi meget frem til

Hvordan sover jeres børn om natten som har den alder som Storm ?

Her får i lidt billeder

Med venlig hilsen Den lykkelige familie på 3   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

LRJ

Babyklar skriver:

Storms sundhedspejske var på besøg igår for første gang   Storm vejr nu 2750g 49cm og er 3uger og 3dage gammel  (som tiden dog flyver afsted) ..

Storm har siden i Tirsdags taget 321g på, og mor her var chokeret - men meget stolt ..  - han er os begyndt at få noget af nogen basun kinder den lækker'mås ! ..

Ellers har vi alle 3 det godt - farmand får barsel fra på fredag så det ser vi meget frem til

Hvordan sover jeres børn om natten som har den alder som Storm ?

Her får i lidt billeder

Med venlig hilsen Den lykkelige familie på 3   

Årh for er han sød

Har ikke prøvet med en fortidligt født men jeg skulle vække Julie hver anden time om natten indtil hun var 1 md, for at give hende mad så hin kunne tage på, puuuuuh det var hårdt

Anmeld

11. maj 2011

Levi&LilysMor

Hvor er han bare fin  

Anmeld

11. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

Årh for er han sød

Har ikke prøvet med en fortidligt født men jeg skulle vække Julie hver anden time om natten indtil hun var 1 md, for at give hende mad så hin kunne tage på, puuuuuh det var hårdt

1000 tak  ..

Han vågner selv hver 2time om natten , og ja guuud hvor er det hårdt nogen gange, fordi farmand kan jo ikke tag over nogen enkle nætter jo .. desværre .. men storm er en månede på lørdag wow tiden går hurtig ..

Anmeld

11. maj 2011

LRJ

Babyklar skriver:

1000 tak  ..

Han vågner selv hver 2time om natten , og ja guuud hvor er det hårdt nogen gange, fordi farmand kan jo ikke tag over nogen enkle nætter jo .. desværre .. men storm er en månede på lørdag wow tiden går hurtig ..

så lidt

Min kæreste var så ikke hjemme om natten så han var der jo ikke om natten men ja det er hårdt..
Ammer du ? Undskyld jeg spørger, har ikke helt fulgt med her den sidste stykke tid herinde

Anmeld

11. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

så lidt

Min kæreste var så ikke hjemme om natten så han var der jo ikke om natten men ja det er hårdt..
Ammer du ? Undskyld jeg spørger, har ikke helt fulgt med her den sidste stykke tid herinde

min kæreste er på øvelse det er 2uge han er afsted, men på fredag går han til en uges barsel

Ja, jeg ammer , gjordet du ikk det ? - det helt iorden du spørg .. det altid dejligt at svare på spørgsmål

Anmeld

11. maj 2011

LRJ

Babyklar skriver:

min kæreste er på øvelse det er 2uge han er afsted, men på fredag går han til en uges barsel

Ja, jeg ammer , gjordet du ikk det ? - det helt iorden du spørg .. det altid dejligt at svare på spørgsmål

NYD den uge

Jo det gjorde jeg, for så kan du ligge ham til mens du ligger så kan i begge halvsover imens, istedet for at man skal helt op og sidde Jeg lærte hurtigt at amme liggende, da jeg ikke ville helt op og sidde om natten Og det hjælp meget, De må nemlig gerne sove på maven på dig bare ikke lang tid

Anmeld

11. maj 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

NYD den uge

Jo det gjorde jeg, for så kan du ligge ham til mens du ligger så kan i begge halvsover imens, istedet for at man skal helt op og sidde Jeg lærte hurtigt at amme liggende, da jeg ikke ville helt op og sidde om natten Og det hjælp meget, De må nemlig gerne sove på maven på dig bare ikke lang tid

Ja, jeg har godt hørt, at det er noget så rart at ligge ned og amme, for så kan man halv sove mens man ammer.. og mon ikke det i sidste ende giver port på natte søvnen - så det skal helt klart prøves..

JA, den uge skal virkelig nydes, men han får en uge mere lidt senere, og så hele juli har han sommerferie og så tager han lige 6mdr syd på ..

Anmeld

11. maj 2011

LRJ

Babyklar skriver:

Ja, jeg har godt hørt, at det er noget så rart at ligge ned og amme, for så kan man halv sove mens man ammer.. og mon ikke det i sidste ende giver port på natte søvnen - så det skal helt klart prøves..

JA, den uge skal virkelig nydes, men han får en uge mere lidt senere, og så hele juli har han sommerferie og så tager han lige 6mdr syd på ..

Ja det er dejligt at kunne halvsove imens

Øv et halvt år det godt nok lang tid, er han soldat ?

Anmeld

11. maj 2011

Moar2011

Ja det er dejligt at kunne halvsove imens

Øv et halvt år det godt nok lang tid, er han soldat ?

Yes det er han nemlig ! - helt igennem soldat - han er så vild med det.. men det er første gang han skal syd på og eneste gang siger han, for han ville ikke når storm bliver ældre og kan forstå at far er væk.. hvis du forstår.. men ja et halvt år er laaangtid.. men han kommer hjem på 3ugers ferie imellem de 6mdr.. og det blir i julen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.