Bragende positiv ÆL test... Er det så for sent nu eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

WantingBaby2012

BigBabyWish skriver:

Krydser fingre for jer!

hvor længe er det I har prøvet efterhånden?

Uhaa, jeg smed p-pillerne i november 2010... Så det må jo snart være omkring 6 mdr!

Så tænker også, at nu må de da snart være fuldstændig ude af kroppen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Filippa & Liva

WantingBaby2011 skriver:

Uhaa, jeg smed p-pillerne i november 2010... Så det må jo snart være omkring 6 mdr!

Så tænker også, at nu må de da snart være fuldstændig ude af kroppen! 

Ja, det skulle man jo mene men det er jo så forskelligt fra krop til krop.. Inden jeg blev gravid havde min krop jo slet ingen cyklus.

Håber at 6. gang er jeres lykkens gang, søde.

så du snart kan stå med to fine streger!

Anmeld

10. maj 2011

WantingBaby2012

BigBabyWish skriver:

Ja, det skulle man jo mene men det er jo så forskelligt fra krop til krop.. Inden jeg blev gravid havde min krop jo slet ingen cyklus.

Håber at 6. gang er jeres lykkens gang, søde.

så du snart kan stå med to fine streger!

Nej, det kan jeg godt huske. Tænk at kroppen kan løbe sådan om hjørner med én. Men hvis du ikke var blevet gravid der, så havde du så nok fået mens den mdr - må man da gå ud fra?

Nå anyway, du er ihvertfald et skønt bevis på, at man altså ikke behøver at gå ud af sit gode skind, når man ikke får sin mens efter præventionsstop!  

Anmeld

10. maj 2011

Filippa & Liva

WantingBaby2011 skriver:

Nej, det kan jeg godt huske. Tænk at kroppen kan løbe sådan om hjørner med én. Men hvis du ikke var blevet gravid der, så havde du så nok fået mens den mdr - må man da gå ud fra?

Nå anyway, du er ihvertfald et skønt bevis på, at man altså ikke behøver at gå ud af sit gode skind, når man ikke får sin mens efter præventionsstop!  

Ja, det skulle man jo mene..

Det er svært at sige, kan bare huske alle mine frustrationer over at min krop var helt ude af den efter endt p pille stop.

Ja, det må man sige..

Så det skal nok også komme for jeres vedkommende, søde.

Anmeld

10. maj 2011

Mutti2B

Du skulle gerne få ægløsning 12-48 timer efter. Men nu ved jeg jo ikke hvor lang tid du har kunnet teste positiv. Da jeg gik i behandling testede jeg morgen og aften. Ca med 12 timers mellemrum for så vidste jeg nogenlunde hvor lang tid jeg havde. Men spring da for sulan da bare på ham med det samme :-)

Anmeld

10. maj 2011

WantingBaby2012

Mutti2B skriver:

Du skulle gerne få ægløsning 12-48 timer efter. Men nu ved jeg jo ikke hvor lang tid du har kunnet teste positiv. Da jeg gik i behandling testede jeg morgen og aften. Ca med 12 timers mellemrum for så vidste jeg nogenlunde hvor lang tid jeg havde. Men spring da for sulan da bare på ham med det samme :-)

Hmm... Jeg bruger faktisk slet ikke de der ÆL teste  Det var egentlig fordi at jeg pludselig kunne mærke, at der var noget der løb ud af mig!  Og så synes jeg at jeg kunne huske noget med, at det gør der, når man er tæt på ÆL... Og så gik jeg for sjov ud og testede, og så var den sørme bragende positiv! 

Anmeld

10. maj 2011

modesty

Det står jo i indlægs-sedlen hvor lang tid efter positiv man har ÆL.

Anmeld

10. maj 2011

WantingBaby2012

modesty skriver:

Det står jo i indlægs-sedlen hvor lang tid efter positiv man har ÆL.

Ups, den har jeg vist ikke fået læst.. Den er jo ikke ligefrem særlig interessant vel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.