Jeg skal have en ny tatoo på mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

sarahb

N&J skriver:

Falmer de ikke hurtigt Sarah???

Jeg ville tage begge navne på én ankel, hvis det skal være, jeg skal have skrevet min datters info i en cirkel på inderhåndleddet og med symbolet for uendelig kærlighed, og skulle der komme en mere, så må det udenom.. så jeg ville stemme håndleddet, men hvis du har bestemt dig for anklen, så begge samme sted, og den ældstes navn øverst  

man må jo helgardere sig når det kommer til børn, de kan jo dukke op på det mest uventet tidspunkt.. 

Altså min veninde har det og den er så fed, og er stadig super flot men hun har også kun haft den i 2 år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Lilac

Hvor er det spændende, Kathrine!

Jeg har selv en på anklen og er rigtig glad for den - jeg synes netop at det at jeg ikke ser den hver dag og at jeg kan vælge hvornår den skal vises frem er rigtig rart... Jeg tænker umiddelbart som de andre at begge skal være på sammen ankel... Min sidder ca. 6 cm over anklen og så 5-6 cm oppe af benet... 

Anmeld

11. maj 2011

N&J

sarahb skriver:

Altså min veninde har det og den er så fed, og er stadig super flot men hun har også kun haft den i 2 år..

Det kunne godt være jeg skulle overveje det, når det nu er så synligt et sted.. 

Anmeld

16. maj 2011

JustAnotherName

ARRGHH..... Om en times tid, så sidder jeg under nålen 

Og jeg er STADIG ikke 100% afklaret med, hvad det skal være.
Ud over at der skal stå BIANCA og CELINA
Jeg kan stadig ikke beslutte mig for, om det skal stå efter hinanden, under hinanden eller forskudt af hinanden på samme ben, eller på hver sit håndled.

Det havde været meget lettere, hvis man VIDSTE, hvad man ville ha'!

Men jeg satser på, at han kan hjælpe mig med, at finde frem til den rigtige beslutning. Måske ved at skrive/tegne det på mig, så jeg kan se det bedre for mig, inden jeg tager en endelig beslutning.

Men spændende bliver det..... Og en ret permanent ting!!

Anmeld

16. maj 2011

TbCp

Ajjj hvor er det spændende Katrine!!!

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

IHH Jeg glæder mig altså vildt til resultatet! Jeg skal have et lillebitte hjerte på håndleddet inden for længe, som skal symbolisere Felix. Når han er gammel  nok til selv at skrive sit navn - læseligt - skal det skrives i forlængelse af navnet, med "hans" skrifttype!... Om det/de? kommende barn/børn så skal stå under, på det andet håndled eller andre steder ved jeg ikke endnu.. Men jeg regner med at de også skal skrive deres  navn selv

Anmeld

16. maj 2011

Lilac

Ihhhh, er spændt på at se hvad du har fået lavet!!!!

Anmeld

16. maj 2011

Barbamama

Uha jeg glæder mig til at se billeder!

Anmeld

16. maj 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Ajjj hvor er det spændende Katrine!!!

Du kan se det færdige resultat her :

https://www.baby.dk/debat/109019pi1/navlestrengen/se-min-nye-tatoo.aspx

Anmeld

16. maj 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Uha jeg glæder mig til at se billeder!

Du kan se det færdige resultat her :

https://www.baby.dk/debat/109019pi1/navlestrengen/se-min-nye-tatoo.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.