Jeg skal have en ny tatoo på mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Nemlig også dét jeg havde med i mine overvejelser

Men ellers, som "bondepigen" skrev, så KUNNE man evt. skifte ankel, hvis der kom flere navne efterhånden.

Måske forbliver det kun ved de to børn, som vi har. Fremtiden er altid uvis!
....Så skal den også være pæn som den er jo - uden hensyn til andet!

Ups, jeg har vist fået tænkt lidt fremad i teksten der, så jeg kan godt forstå at du har forstået det på den måde.... Men jeg mener nu stadig kun, du skal bruge samme ankel... Det var mere, hvis det var deres fulde navne, så synes jeg det ville blive for meget...

Men når det kun er fornavne, så kan det sagtens stå på samme ankel medmindre I da vil have 10 børn

Glæder mig til at se hvad det bliver til??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Nemlig også dét jeg havde med i mine overvejelser

Men ellers, som "bondepigen" skrev, så KUNNE man evt. skifte ankel, hvis der kom flere navne efterhånden.

Måske forbliver det kun ved de to børn, som vi har. Fremtiden er altid uvis!
....Så skal den også være pæn som den er jo - uden hensyn til andet!

Uha nu får du min mening og min ide.... Take it or leve it ;)

Jeg synes det vil være smukt på anklen, jeg synes bestemt IKKE du skal få dem på håndledet, når jeg tager dit (kommende) fag i betrækning, så ved jeg der er mange ældre der finder det frastødende med kvinder og tusser...

Men en ting der ville være super smukt, er som følgende. 

du starter med et lille hjerte på ydersiden af anklen, lige oppeover den knogle der stikker ud.  evt. kan det farves i en sart farve (rød - lilla-, men IKKE som pang rød)

og så skrive du Biancas navn, med sådan lidt U-agtigt (nærmeste så det svinger lidt ned af)  med en let skråskrift, hendes navn skal så stoppe lige før midt for foden,

der får du så lavet et lille hjerte igen, i samme nuance som det ydereste hjerte, men i en lidt sartere farve.

Så skriver du Celinas navn, på samme måde, hendes navn stopper så lige før knogen på indersiden,

der kommer så et hjerte igen, samme farve, som det første hjerte på ydersiden.

Jeg tænker at navnene ikke skal være for store, måske en ½ cm, max 1 cm. i højden.

hjerterne må gerne være en lille smule større.

Så sidder din tatoo på forsiden af anklen og vil se ud som en ankelkæde.

og skulle der komme et/2 barn/ børn mere, så er der muligehed for at skrive dem bagpå, så "ankelkæden" er hele vejen rundt.

Forstår du hvad jeg mener???

Uh hvis jeg havde en scanner ville jeg gerne ha´haft tegnet det til dig :(

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Rose <3 skriver:

Uha nu får du min mening og min ide.... Take it or leve it

Jeg synes det vil være smukt på anklen, jeg synes bestemt IKKE du skal få dem på håndledet, når jeg tager dit (kommende) fag i betrækning, så ved jeg der er mange ældre der finder det frastødende med kvinder og tusser...

Men en ting der ville være super smukt, er som følgende. 

du starter med et lille hjerte på ydersiden af anklen, lige oppeover den knogle der stikker ud.  evt. kan det farves i en sart farve (rød - lilla-, men IKKE som pang rød)

og så skrive du Biancas navn, med sådan lidt U-agtigt (nærmeste så det svinger lidt ned af)  med en let skråskrift, hendes navn skal så stoppe lige før midt for foden,

der får du så lavet et lille hjerte igen, i samme nuance som det ydereste hjerte, men i en lidt sartere farve.

Så skriver du Celinas navn, på samme måde, hendes navn stopper så lige før knogen på indersiden,

der kommer så et hjerte igen, samme farve, som det første hjerte på ydersiden.

Jeg tænker at navnene ikke skal være for store, måske en ½ cm, max 1 cm. i højden.

hjerterne må gerne være en lille smule større.

Så sidder din tatoo på forsiden af anklen og vil se ud som en ankelkæde.

og skulle der komme et/2 barn/ børn mere, så er der muligehed for at skrive dem bagpå, så "ankelkæden" er hele vejen rundt.

Forstår du hvad jeg mener???

Uh hvis jeg havde en scanner ville jeg gerne ha´haft tegnet det til dig

Jeg forstår godt hvad du mener, og det er da overhovedet ikke nogen dum idé.... Den er med i tankerne....  Og ja, gid man kunne SE DET ordentligt for sig, inden det blev besluttet endeligt!

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Der burde findes en TATOO site, hvor man frit kunne vælge diverse skrifttyper, størrelser og ord. Så kunne man få lov at skrive det, og se det, og printe det ud og tage med til ens tatovør. DET ville sq-da være smart!!

MON DET FINDES ???    

Anmeld

10. maj 2011

Barbamama

Jeg tænker samme ankel. Og så få tatovøren til at få lavet noget med forskellig skrift og evt forskellige måder at få det placeret på.

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Jeg tænker samme ankel. Og så få tatovøren til at få lavet noget med forskellig skrift og evt forskellige måder at få det placeret på.

Ja, jeg er også 90% besluttet for, at det skal stå sammen på én ankel.

Anmeld

10. maj 2011

sarahb

Synes det er så fint med børnenes navne... Meeeeen ærligt- så er jeg slet ikk til tatoveringer på anklen.. Synes det er så synd til et par feminine sko at der så er det sorte blæk.. Sorry synes det ville være så fint med lyse grå og så få skrevet hele navnet med en tynd fed skrå skrift rundt om håndledet som et "armbånd" det ser så godt ud og den lysegrå gør at det ikk er så fremtrædende...
Bar min mening og slet ikk for at støde...

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Synes det er så fint med børnenes navne... Meeeeen ærligt- så er jeg slet ikk til tatoveringer på anklen.. Synes det er så synd til et par feminine sko at der så er det sorte blæk.. Sorry synes det ville være så fint med lyse grå og så få skrevet hele navnet med en tynd fed skrå skrift rundt om håndledet som et "armbånd" det ser så godt ud og den lysegrå gør at det ikk er så fremtrædende...
Bar min mening og slet ikk for at støde...

Helt ok. Der er plads til alle meninger, og jeg vil gerne høre dem....særligt når man kan begrunde det   Kan godt se din pointe. Håndledet var også i mine overvejelser til at starte med, men kom så frem til, at jeg nok helst vil have det på benet/anklen, da det for mig virker mere diskret.

Anmeld

10. maj 2011

sarahb

JustAnotherName skriver:

Helt ok. Der er plads til alle meninger, og jeg vil gerne høre dem....særligt når man kan begrunde det   Kan godt se din pointe. Håndledet var også i mine overvejelser til at starte med, men kom så frem til, at jeg nok helst vil have det på benet/anklen, da det for mig virker mere diskret.

Det er også helt sikkert smag og behag. Prøv at se nogle tatoos der e lavet med lyse grå.. Det er så flot og meget feminint.. og anderledes end det typisk sorte

Glæder mig til at se dem

Anmeld

11. maj 2011

N&J

sarahb skriver:

Det er også helt sikkert smag og behag. Prøv at se nogle tatoos der e lavet med lyse grå.. Det er så flot og meget feminint.. og anderledes end det typisk sorte

Glæder mig til at se dem

Falmer de ikke hurtigt Sarah???

Jeg ville tage begge navne på én ankel, hvis det skal være, jeg skal have skrevet min datters info i en cirkel på inderhåndleddet og med symbolet for uendelig kærlighed, og skulle der komme en mere, så må det udenom.. så jeg ville stemme håndleddet, men hvis du har bestemt dig for anklen, så begge samme sted, og den ældstes navn øverst  

man må jo helgardere sig når det kommer til børn, de kan jo dukke op på det mest uventet tidspunkt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.