JustAnotherName skriver:
Nemlig også dét jeg havde med i mine overvejelser 
Men ellers, som "bondepigen" skrev, så KUNNE man evt. skifte ankel, hvis der kom flere navne efterhånden.
Måske forbliver det kun ved de to børn, som vi har. Fremtiden er altid uvis!
....Så skal den også være pæn som den er jo - uden hensyn til andet!
Uha nu får du min mening og min ide.... Take it or leve it ;)
Jeg synes det vil være smukt på anklen, jeg synes bestemt IKKE du skal få dem på håndledet, når jeg tager dit (kommende) fag i betrækning, så ved jeg der er mange ældre der finder det frastødende med kvinder og tusser...
Men en ting der ville være super smukt, er som følgende.
du starter med et lille hjerte på ydersiden af anklen, lige oppeover den knogle der stikker ud. evt. kan det farves i en sart farve (rød - lilla-, men IKKE som pang rød)
og så skrive du Biancas navn, med sådan lidt U-agtigt (nærmeste så det svinger lidt ned af) med en let skråskrift, hendes navn skal så stoppe lige før midt for foden,
der får du så lavet et lille hjerte igen, i samme nuance som det ydereste hjerte, men i en lidt sartere farve.
Så skriver du Celinas navn, på samme måde, hendes navn stopper så lige før knogen på indersiden,
der kommer så et hjerte igen, samme farve, som det første hjerte på ydersiden.
Jeg tænker at navnene ikke skal være for store, måske en ½ cm, max 1 cm. i højden.
hjerterne må gerne være en lille smule større.
Så sidder din tatoo på forsiden af anklen og vil se ud som en ankelkæde.
og skulle der komme et/2 barn/ børn mere, så er der muligehed for at skrive dem bagpå, så "ankelkæden" er hele vejen rundt.
Forstår du hvad jeg mener???
Uh hvis jeg havde en scanner ville jeg gerne ha´haft tegnet det til dig :(